♡🎀♡ NOD-lijst 22 t/m 30 december ♡🎀♡ 22 december (0) 23 december (0) 24 december (1) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 25 december (0) 26 december (0) 27 december (0) 28 december (0) 29 december (0) 30 december (0) 31 december (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡🎀♡ NOD-lijst 22 t/m 31 december ♡🎀♡ 22 december (1) Water 27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 23 december (0) 24 december (1) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 25 december (0) 26 december (0) 27 december (0) 28 december (0) 29 december (0) 30 december (0) 31 december (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hé ja, dat is waar ook! Hopelijk mogen we aan de kinderchampagne en een mooie vuurpijl afsteken met oud en nieuw
Wat een stilte nog hier! De meeste die in deze periode vallen, zitten waarschijnlijk nog op het wachtbankje. Tenzij je 'gezegend' bent met zo'n een lange cyclus... Gelukkig menstruatie weer bijna helemaal voorbij kunnen we weer langzaam aan uit gaan kijken naar de eisprong.
Inderdaad! Mijn cyclus is 34 a 35 dagen, met af en toe een uitschieter van 39 of 40 dagen. Helaasch. Als ik niet zwanger zou willen worden, had ik het perfect gevonden! Eens in de 5 weken ongesteld. Nu is het alleen maar een marteling haha. En van jou? Als die getallen in je handtekening je cyclussen zijn... Heb jij ook zo'n nooie lange cyclus
Ja bij mij is het een puinhoop! Alhoewel de laatste drie zijn voor mijn doen echt netjes! Maar ja zal je net weer zien dat er nu een uitschieter komt. Ja bizar he. Normaal zou t prima zijn maar nu we zwanger willen worden is elke dag teveel! Nou ja we gaan t weer zien. Ben na zoveel rondes wel iets geduldiger geworden (moet wel). Nu laatste dag menstruatie dus die zot er weer lekker op.
He meiden! Mag ik gezellig mee kletsen? Het is onze eerste ronde, kindje nummer 2. Vind weer super spannend en geniet al volop van de voorpret ♡🎀♡ NOD-lijst 22 t/m 31 december ♡🎀♡ 22 december (1) Water 27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 23 december (0) Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 december (1) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 25 december (0) 26 december (0) 27 december (0) 28 december (0) 29 december (0) 30 december (0) 31 december (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Maar natuurlijk Pioenroos, welkom! Dat is zeker spannend, de eerste ronde weer. Hopelijk is dat voor jou ook gelijk de laatste Maar de voorpret is inderdaad ook al leuk. @Water27 Heb je ooit eens wat geprobeerd tegen lange cyslussen? Lees wel eens over teunisbloemolie bijvoorbeeld. Zit er zelf wel serieus over na te denken voor volgende ronde. Ben nu toch al te laat om te beginnen
Hoi meiden, ik kom er ook gezellig bij. Momenteel nog ongesteld. Eerste kindje, ronde 8 en ben 29 jaar. Nod is nog onbekend, omdat ik wisselende cyclussen heb maar altijd lf van 14. Dus als ik mijn ei heb gevonden dan weet ik wanneer de rode duivels moeten komen. Nouja liever niet natuurlijk, ik hoop dat deze lijst een mooie afsluiting van het jaar wordt met veel roze. Ik ga maandag weer starten met granaatappelsap en slik al een jaar mama fit met visolie. Hopelijk dat het deze maand allemaal wel helpt. Hihi.
Gezellig! Ook wel vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent qua NOD dag. Maar, wel fijn dat je LF wel altijd hetzelfde is. Ik ben ook weer begonnen met tarwekiemolie. Vorige maand was ik er na mijn mentruatie mee begonnen, maar al vrij snel weer vergeten te nemen. Nu dus weer begonnen, hopelijk vergeet ik ze deze keer niet haha. Granaatappelsap lijkt me ook goed om te nemen inderdaad. Super gezond en misschien wel net even dat setje wat je lichaam nodig heeft. Laten we hopen dat het helpt!
Je bent ook al even bezig supereendje! Hopelijk een mooie roze decemberlijst straks! Hier ook granaatappelsap in huis, begin er eind volgende week mee. Momenteel slik ik davitamon mama compleet met visolie. En af en toe geef ik mijn man een vitamine C bruistablet (voor goed zwemmen zaad) of het werkelijk werkt, geen idee haha had ooit ergens gelezen. Eigenlijk doen we net zoals bij ons 1e kindje, toen was het snel raak. Probeer er niet vanuit te gaan dat het nu ook zo is. We gaan het zien.
Oh ik mag eindelijk meekletsen! Vandaag ongesteld geworden. Even in het kort: papillons - 28 jaar - 2e kindje - nod 26 december Vervelende is dat mijn nod pas op 8dpo is, dus dat kan dan 2 dingen betekenen. Of mijn luteale fase is langer dan anders óf ik ben zwanger. Testen doe ik dan op 31 december als ik dan nog geen bloed zie. Het is echt een wonder als het spontaan lukt. In januari gaan wij weer in de MMM voor ovulatieinductie. Dan worden de kansen iets groter
Vind het altijd zo jammer om te lezen als meiden zo lang bezig zijn en elke keer maar naar het ziekenhuis moeten. Hoop zo voor jullie dat het snel raak mag zijn! Hier gaat het ook niet helemaal vanzelf hoor, maar weet wel dat hoe gezonder ik leef hoe meer kans ik heb. En ik weet dat het op een natuurlijke manier kan. Deze ronde hoop ik weer zo relaxed te kunnen zijn als vorige. En het klinkt misschien raar, maar in januari raak prikken komt eigenlijk veel beter uit. We willen nog wel graag met een tent op vakantie in juli haha. Maaar, omdat ik ook weet dat het niet te plannen valt, laten we ook geen kansen onbenut. We laten het lot een beetje bepalen zeg maar. Het blijft toch spannend!
Ik had de vorige keer 'mazzel' dat bij toeval mijn vruchtbaarheidsprobleem werd ontdekt in ronde 4. Ronde 5 voor de zekerheid nog een keer cyclus monitoren en toen aan de clomid. Toen was het de 3e ronde al raak. Dus niet heel lang bezig geweest gelukkig. Ik verwacht in februari weer een de clomid te kunnen. (Intake is net rond cd10 en clomid slik je van cd 3 tot 7) Misschien dat het dan wel weer vlot gaat lukken! (Of niet natuurlijk). Dit is nu natuurlijk nog maar ronde 1. Van de eerste 2 verwacht ik compleet niks aangezien de kans nihil is dat het spontaan lukt. Maar wie weet
Ik zou ook graag willen meekletsen. Helaas doorgeschoven van vorige nod topic. Voor ons de 9de ronde voor ons 2de kindje. We hebben al een zoon van 2.5 jaar! Wat zou het mooi zijn om net voor kerst een positieve test te hebben. Mijn nod is 22 december en ik ben 29 jaar. Nu nog ongesteld maar vanaf zaterdag de vruchtbare week in en deze maand weer goed gebruik ervan maken. Afgelopen maand hebben mijn man en ik buikgriep gehad en was onze kans minimaal. Succes allemaal en hopelijk zo voor kerst allemaal goed nieuws!
Gezellig, langzaam aan komen er al meer meekletsen. Zal morgen eens een poging doen om de lijst bij te werken. Op naar een roze kerst!