http://www.lieflifestyle.nl/pakket-kinderfeestje-31828 ik kreeg een mail binnen van lief ! dat zolang de voorraad strekt het feestpakket te verkrijgen is van 52,50 voor maar 5 euro !
Ik kan het gewoon bestellen, maar er komen nog 4,95 verzendkosten bij waardoor ik het pakket wel duur vind worden. Als ik dezelfde spullen bij de HEMA zou kopen ben ik hetzelfde of voordeliger uit....... Wel een leuke aanbieding! Jammer hoor dat de verzendkosten net zo hoog zijn als de aanbieding!
er zijn mensen die het voor die 52,50 al kopen .....en dat vind ik echt tig keer te duur, dus voor die mensen is dit gewoon echt een koopje
Beschikbaarheid: Op voorraad, binnen 2 werkdagen in huis SLA JE SLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is niet duur zeg. had hier laatst een pakker met borden bekers slinger zakejs balonnen en rietjes . oh jah en uitnodigingen voor 20 euro
heb 2 pakketjes besteld, ik vind het helemaal niet zo duur, zelfs niet met verzend erbij.. zitten slingertjes etc bij... vind het een gezellig pakket
Hier ook 2 pakketjes besteld. Dochter is volgende maand jarig en geeft kinderfeestje. Dus dit komt mooi uit...
leuk, ik heb het besteld, plus een oranje truitje met lief erop. kei leuk met de voetbal maar ook leuk voor erna nog te dragen. mijn dochter heet lieve en ze is bijna jarig dus het feestpakket komt wel van pas. gr sjaan
Whaha mijn gedachte, heb ook 2 pakketjes besteld Nou weten we alvast wat Anne voor bestek heeft op d'r verjaardag lol