Hoi, Ik weet dat in Rotterdam in het Kralingsebos een pannenkoekhuis is voor als het gaat regenen, voor mensen zonder auto vrij moeilijk bereikbaar met openbaarvervoer. Zevenhuizeplas is zo veranderd ik weet niet of ze daar nu een cafe ofzo hebben waar je kan gaan zitten bij regen, ook dat met ov moeilijk bereikbaar. Zuiderpark zegt me niets, waar is dat? Ik begreep dat dat park (ook al weet ik nog steeds niet waar het is) in Utrecht goed bereikbaar was met ov en dat er een cafe in dat park zit als het gaat regenen. Dus denk bij deze 12 sept 12uur park ? Utrecht...mee eens dames?
hoooi, ik heb al een tijdje niks laten weten want ik was op vakantie en jarig onder tussen haha..maar ik ga nog steeds erg graag mee..12 september lijk mij prima naam: Eerstexmama ( naam komt dan wel) woonplaats: Amersfoort auto: nee wel ov kaart evt. mogelijkheid tot meenemen personen: n.v.t situatie in kort: Alleen staande moeder van een meisje, vader vind zijn eigen leven belangrijker en maandags was papadag en hij is nu al ruim anderhalve maand niet komen opdagen zonder iets te laten horen..en zij is nu net 15 weken oud geschikte tijd: na 11en idee voor locatie: park utrecht of ergens..als er met de trein te komen is aantal personen: .1... volwassene ......1...... kind(eren) idee voor doel: gezelligheid / ervaringen uitwisselen / brainstorm voor opzetten vereniging, allemaal
Hoi, 1exmama: nog gefeliciteerd. Gezellig dat je nog mee gaat. Denk dat het toch Utrecht wordt, maar ja degene die met dat idee kwam (weet niet meer wie) heeft nog steeds niet het adres vermeld haha dus nog even afwachten maar. Maar de datum staat in ieder geval al vast, dat is al iets Fijne vakantie gehad?
Okay, omdat de tijd toch wel enigzins begint te 'dringen', ivm het plannen van andere dingen misschien.. Utrecht, 12 uur 's middags, op 12 september? De volgende mama's en mama's to be komen ook; xandra diana laura prrrsam annetske (gaat dit nog lukken?) samarinda met moeder tamara eerstexmama
Oke, ik ben ook voor! En bedankt voor de info prrrrsam (werd tijd hahaha). Maareh, ik weet niet hoeveel ingangen dat park heeft, want we moeten er wel voor zorgen dat we dan om 12 uur in Utrecht zijn bij dat park op een bepaalde plek dat we afspreken, zoals bv bij een ingang, want er zullen ongeacht nog meer moeders zijn met kids en ga niet elke moeder met kind vragen of ze van de zw.pagina zijn Van annetske heb ik nog steeds niets gelezen/ontvangen. In dit geval kan er niemand met mij heen rijden, omdat ik dan al in Utrecht ben, er kan wel 1 moeder en 1 kind met mij terug rijden.
ok nou inderdaad dan 12.00 uur 12 september utrecht griftpark it is !! inderdaad even kijken betreft ingang. ik zal ook even de site doornemen. misschien iemand met wie ik evt. mee kan rijden? ik woon zelf in r'dam Zuid. zou ook wel met de trein kunnen evt. maar als meerijden zou lukken zou wel fijn zijn. groet
mamametzoon: ik geloof dat er nog een paar met auto in Rotterdam eo wonen misschien dat je met hun mee kan rijden?
kuidebokibi (laura) is zo lief om me op te halen de 12e nou dames.... ik krijg er al helemaal zin in. nu duimen voor mooi weer !! ben ondertussen ook al beetje aan het rondkijken m.b.t. info vereniging enzo. dus zullen zien
Gelukkig!! ik heb er alvast zin in!! Over een ontmoetingsplek, misschien bij de ingang van het restaurant? Gezien er maar 1 is, kunnen we elkaar moeilijk mislopen Misschien moeten we iets herkenbaars aan de kinderwagen vastmaken, een lint, o.i.d.? Mochten we elkaar mislopen, hoef je niet aan iedereen met een kinderwagen te vragen of ze ook voor de meeting komen hihi
oké mensen allemaal een lint aan je wagen doen als je van ZP komt naar meeting en dan doen we dus 12 uur daar en inderdaad dan maar ingang restaurant bij regen mag je best binnen gaan staan leuk trouwens mijn zoontje is vandaag geopereerd aan niet ingedaald balletje. allemaal goed gegaan gelukkig. zal nog wele heftig worden komende dagen maar ach, moet maar even op zo'n dag als vandaag kan ik dan echt mijn ex - zijn vader- wel schieten gewoon. hij weet dat het is maar laat niets van zich horen. elk kind zit daar met een papa en mama en zijn papa neemt niet eens de moeite om te bellen of alles goed is gegaan vandaag.... tssss. af en toe grrrr maar he ach... ik heb me gewoon samen gered hoor met de kleine. ligt nu lekker even te spelen naast me in de box en gaat dalijk na nog even kroelen lekker naar bed sry maar moest het even kwijt geloof ik haha
Ik snap werkelijk niet dat je zo weinig interesse in je eigen kind kunt hebben Ik vind het ook zo verschrikkelijk zielig voor die kleintjes Toen ik na de bevalling m'n ex belde hoefde ie niet eens te weten of het een jongetje of een meisje was Maar goed, die mannen weten niet wat ze missen!! Succes vannacht met je kleintje! Hoop dat ie niet teveel last heeft en gewoon lekker kan slapen!