Hoi, Mamametzoon: Och jeetje. Doen ze dat al zo vroeg dan? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het 2 jaar kon duren voor balletjes ingedaald zijn, maar niet dus Wanneer moeten ze precies ingedaald zijn dan? Heeft hij er veel last van (gehad)? Nou heel veel sterkte toegewenst voor de komende dagen, hoop dat hij er niet zo veel last van zal hebben. Trouwens even over wat anders, maar mijn zoontje (net als jullie) heeft bij 8 weken zijn 1e 2 prikjes gehad en ik heb hem nog Noooooit zo hard zien huilen ik barsste er zelf ook in tranen van (ik was alleen gegaan). Ik vond het zo erg. Hij heeft er die zelfde dag zoooo;n last van gehad, alleen maar hysterisch huilen, uren achter elkaar...echt zo zielig, ik denk dat ze verkeerd geprikt had want dat been werd helemaal dik rood en hard. Toen na 5 uur lang alleen maar krijsen en zo hard huilen was hij zo moe dat hij pardoes in slaap viel en vervolgens een uur later weer...nou moet ik volgende week weer (ga er weer alleen heen) en ik zie er zo tegen op. Er was iemand voor mij met een babytje ook 8 weken maar die huilde niet zo hard als de mijne, er kwam op een gegeven moment een andere dokter binnenstappen om te kijken of alles wel goed ging? Die dokter die mijn zoontje prikte deed net alsof het normaal was, maar nu vraag ik me af, hoe deden jullie kindjes het bij de 8weken prik, want ik zie zo op tegen volgende week ik wil echt niet weer zo'n dag meemaken. En op dat soort momenten kan ik ook echt niet begrijpen dat die vaders het af laten weten (niet dat ik mijn ex in ons leven wil hebben) maar op dat soort momenten snap ik dat gewoon echt niet, maar iemand zei een keer tegen mij, mannen voelen dat niet, die hebben geen ongesteldheid en hebben het kindje niet in hun buik gevoeld, wat niet weet wat niet deert is het bij hun, wat ze niet zien dat is er gewoon ook niet.
Ahwgos, wat naar Ik zie ook altijd vreselijk op tegen de prikjes.. Gelukkig heeft mijn mannetje lekkere spekbeentjes en dan kunnen ze, volgens de arts, een stuk gemakkelijker prikken.. Bij de eerste 2 keer heeft hij wel eventjes gehuild, maar bij de laatste keer was het alleen maar 1 knerpje Heeft jouw kindje misschien iets dunnere beentjes? Als het weer zo rood en dik wordt zou ik er gewoon mee naar de huisarts gaan hoor, dat is volgens mij echt niet normaal.. Damien had alleen een paar dagen daarna een knobbeltje in z'n been (waar ik me echt kapot van schrok ), maar dat was gewoon een spiertje wat nog een beetje gezwollen was..
allereerst is gelukkig goed gegaan met Luuk. wel pijnstillers maar toch... 1x wakker. beetje drinken gegeven, zetpilletje, kroelen even en weer lekker verder slapen. dus viel mee. en ja inderdaad... snap op die momenten de desintresse van de mannen echt niet hoor... te erg gewoon betreft die prikjes mijn kleintje had niet echt last. de 1e 2 keren wel wat huilen maar met flesje erna snal over. laatste keer geen kik. wat wel helpt.... kwark op de benen smeren direct na de prik raar maar schijnt te helpen. ik deed het iig wel en mijn kleine heeft verder nergens last van gehad maar zo rood en die reactie lijkt me idd wel extreem hoor. zeg het er een volgende keer gewoon even bij, smeer kwark en bij weer zo'n reactie gewoon terug gaan of huisarts bellen of zo hoor.... is gewoon anders zo zieleig. maar zou best kunnen dat er idd verkeerd was geprikt he. zo en nu met zijn allen w8-en op 12 september he ENNE NATUURLIJK ALS ER NOG MEER MOEDERS MEE WILLEN.... WELKOM !!!
o over de leeftijd... ja voorheen deden ze het later. maar ze zijn daar sinds een poosje in de meeste ziekenhuizen schijnbaar van terug gekomen of zo. iig ik ben er wel blij om heeft hij het iig maar vast gehad.
Hoi, ik lees dit nu pas. Het lijkt me ook wel leuk om mee te gaan, maar dan moet ik ff wat regelen, eigenlijk is ze die dag bij dr vader, maar dan moet ik ff wat schuiven. Als jullie t tenminste geen probleem vinden als er nog iemand bij komt? Mijn kleintje is al wel wat ouder volgens mij, bijna 2.
de moeders tot nu toe xandra diana laura prrrsam annetske (gaat dit nog lukken?) samarinda met moeder tamara eerstexmama wijffie
Hey, gezellig...leuk dat er steeds meer bij komen! Mamametzoon: fijn om te horen dat het zo goed is gegaan met Luuk.
stond je er al tussen? en waar kom je vandaan, kun je niet met iemand mee-rijden eventueel of met OV? zoniet... wel jammer dan idd, maar dan wellicht een volgende keer zelf heb ik ook geen auto hoor maar mag meerijden met Laura van hier. dus wie weet lukt dat jou ook vanuit hier liefs
Helaas zit OV er op dit moment even niet in voor mij aangezien ik daar nu even geen geld voor heb. En met de trein erheen en met iemand mee terug rijden is heel lief aangeboden maar dan loop ik op de heen weg ook met een buggy en autostoel te leuren helaas..
klopt die zo dan momenteel de moeders tot nu toe xandra diana laura prrrsam annetske (gaat dit nog lukken?) samarinda met moeder tamara eerstexmama
Ik heb geen idee meer...haha Je kan misschien beter de forumnamen gebruiken. Dus in mijn geval Winnythepooh, is misschien wat overzichtelijker? Jammer dat er een aantal niet mee gaan/kunnen. Ik zou, als ik het had, jullie kaartjes wel willen betalen, maar ik heb het helaas niet. Ik ben die ochtend al in Utrecht vanwege babymassage (heb ik overigens kado gekregen, want dat is niet te betalen) maar ik moet er wel heen rijden met de auto, nu is dat niet zo'n groot probleem, maar ik kan dus alleen iemand mee terug nemen naar Rotterdam Ik dacht ook dat er meer waren uit omgeving Rotterdam met een auto?
de moeders tot nu toe 1)mamametzoon =xandra 2) winniethepooh =diana 3) kuidenokibi = laura 4) prrrsam = prrrsam 5) annetske = annetske (gaat dit nog lukken?) 6 en 7) shadixxx = samarinda met moeder 8) eerstexmama wijffie75 kan niet mee 9?) tammie = tamara kan w.s. ook niet mee tenzij iemand tammie kan meenemen en terugbrengen i.v.m.vervoerprobleem !! Zo dit was weer even de update tot zover