12 september dagje uit !!

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ winneythepooh: er zijn ook babyfoons die de temp aangeven. Op de mijne zit bijv. een functie dat je idd een alarm kan geven als het te warm is!
    Misschien kan je nog eentje op marktplaats scoren?

(woonde eerst ook in een flat die dat had... Weet nog dat ik het in september ijs en ijskoud had ivm griep.. Wou de verwarming aan, maar dat kon pas vanaf oktober! hahaha!!! Vond me zelf zo 'sielug'! ;))

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hi winny
    ik heb van nova een babyfoon die idd ook de temp aangeeft en je in kan stellen bij een min en max temp om dan alarmsignaal te laten horen

succes ermee

3. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi, maar wat kosten die dingen dan? En waar koop ik ze (prenatal ofzo)?

4. kleinvisje

Babyfoon Super Nova New - babyartikelen baby veiligheid babyfoon
    deze heb ik toen gekregen. ver bereik en ik vind hem super maar er zijn er meer hoor. deze is namelijk 119,00€

Alecto DBX 88 Babyfoon : Lees reviews en vergelijk prijzen op Ciao

Vergelijken Van Prijzen .nl | Alecto DBX 79

en zo zullen er vast wel meer zijn.
    en w.s. zijn ze ook wel gewoon bij prenatal te koop of zo hoor... gewoon even vragen.
    prijzen varieren dus nogal zoals je merkt afhankelijk van je verdere eisen enz.

succes ermee

5. winnythepooh

Hallo dames,

Kan wel merken dat de vakantie voorbij is. Het is zo rustig op het forum. Ik heb het zelf ook megadruk.

Vrijdag t/m naar mijn moeder geweest logeren en hij heeft daar voor het eerst uit de fles gedronken (tommy tippee) die heeft mijn moeder hem gegeven, ben zo trots! (hij kon het eerst niet, ben echt weken bezig geweest met proberen).
    Gister voor het eerst weer naar school, gelijk een hele dag, mijn moeder heeft in mijn huis opgepast en ze zei dat hij het heel goed gedaan heeft, goed geslapen en goed uit de fles gedronken dus ik nog trotser:D Ik begon gelijk goed op school, examen, bah, maar heb het gehaald met een 6. Ik kon gelukkig op school kolven en heb deze in de ijskast bewaard. Verder heb ik klovenzalf gekocht en hoop dat de kloven nu minder zullen worden door het kolven en de zalf.
    Ik heb nog gekeken naar die babyfoons, maar het probleem is eigenlijk dat ik geen babyfoon nodig heb, maar ik wil wel zo'n kamertemperatuurmeter met instelbaar graden alarm, maar die heb ik nog niet kunnen vinden helaas.
    Ik zat even te kijken naar wat voor weer het wordt 12 september, maar helaas gaat het weerbericht nog niet zo ver en buiten dat is het toch niet voorspelbaar hier in NL.

Liefs

6. Ik hoop wel dat het een beetje weer wordt :eek:

Het is niet echt fijn om met alle kindjes op van die nare stoeltjes te zitten die ze in cafe's hebben ;)

7. kleinvisje

nee dat is dan inderdaad wel minder
    buiten dat kunnen de meesten daar nog niet op en zullen ze in de wagen of op schoot moeten he :p

we zullen wel zien.... wie weet valt het mee

enne winnie... wat fijn dat het allemaal zo goed gaat nu.

ja ik ben inderdaad weer druk en begonnen met werk. had nog wel langer vakantie gewild hoor... maar helaas ;)

8. Woeh, ik ga zondag met Damien en Jasper (broertje) en een vriend naar de dierentuin, en ik heb er echt superveel zin in! :D

Ik vind het zo geweldig om met die kleintjes op stap te gaan, mama zijn is echt helemaal mijn ding! :D

9. winnythepooh

shaddixxx: wat leuk! nou heel veel plezier alvast en hopen op mooi weer...

Ik heb trouwens een alecto 79 besteld via conrad.nl hij is inclusief btw en verzendkosten 51,99 een hoop geld, maar voor al die functies die erop zitten valt de prijs (vergeleken met de prenatal) erg mee, hij zal een dezer dagen binnenkomen.

Zeg wie gaan er nu nog mee volgende week zaterdag? Volgens mij haken er op het laatste moment altijd weer mensen af...Wij komen zoals het er naar uit ziet gewoon!:D

Fijne avond, morgen begin ik met de babymassage, ben benieuwd hoe dat is!

Liefs

10. De enige die ik veel in dit topic zie zijn winnie en mamametzoon :p
    Volgens mij kan ik er bij jullie ook wel vanuit gaan dat jullie zéker komen, toch? :p

Als dat zo zou zijn, dan zijn we met z'n vieren + kindjes :D

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    EN IK OOK!! ik kom ook!!!
    Ben alleen nie veel op t forum, beetje drukkig deze weken.
    En mijn ventje had regeldagen. met de fles kan dat dus ook, en volgens de HA krijgt ie al last van tandjes:$

Mare ik ben zeker van de partij! en zonder mij komt mamametzoon ook nie ;) dus ik MOET komen haha

12. kleinvisje

haha ja ik kom hoor met kuidebokibi. zij haalt me immers op ;)

ja vakantie is weer voorbij he... mensen met verlof zitten nog thuis vele anderen inmiddels weer aan het werk vermoed ik.
    ik ook..... en het is goed druk mag ik wel zeggen. heb er weer 2 weken opzitten en ben nu al weer aan vakantie toe :)
    (al komt dat meer door de chaotische organisatie op mijn werk moet ik zeggen)

enne heel luuk... mijn kleine man maakt het me ook wat drukker. hij is met 8½ maand gaan staan op 18 aug. en nu sinds afegelopen donderdag met precies 9 maanden doet hij zo nu en dan wat stapjes en kruipt naast tijgeren nu ook behoorlijk....

afijn ik moet hem dus nog beter in de gaten gaan houden nu. hij komt overal waar die niet komen mag haha.... knopjes, afstandbediening. staan aan bank en tafel, wat stapjes doen en bijna omvallen.... maar toch niet. pfoe....
    Hij vind het super, maar ik zit er soms echt bij van o als dat maar goed gaat mijn handen al gestrekt om hem op te vangen haha.... maar hij doet het toch allemaal wel goed. en als die valt vind hij het meestal niet eens erg en als ik zeg auw of oops begint die nog te lachen ook....
    Ja het wordt een pittig denk met nu zo af en toe ook behoorlijk driftbuien :p

en mensen... gewoon komen he !!! wel zo leuk :D

13. kleinvisje

ja haha

enne tandjes..... nu al??? ja ik lees dat hij snel is in dingen doordat hij natuurlijk al wat groter en sterker is maar ook al tanden jemig. hij is nu 2 maanden pffff...... heftig. Joh jij zit dalijk met een kind van ½ jaar wat al kan lopen.... lol ;)

en dan die mensen maar zeggen dat Luuk vlot is met nu al aan de tafel en bank wat stapjes doen en in zijn ontwikkeling.... nou hebben ze die van jou nog niet gezien. haha.... scheelt de grootte natuurlijk wel, maar toch.
    Je moet je ventje toch echt maar even gaan zeggen dat die nog alle tijd heeft hoor en nog best even "klein" mag zijn haha.

14. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    IK KOM OOK NOG! :D:D

Ben idd ook erg druk, studie weer begonnen, je draai weer vinden..

15. Hoeraaaa! Maar dan zijn er nog steeds een aantal die ik echt nóóit meer op het hele forum zie :p

16. winnythepooh

Ik ga ook nog mee hoor! ben dan al in Utrecht:D

Ja ik ook druk, maar kijk elke dag op het forum, maar vaak zie ik dan bij een onderwerp staan "laatst geplaats winnythepooh";)dus ja beetje raar om op mezelf te reageren he:p

Nou heb ik nog een vraagje (meer dan 1 eigenlijk), wat is nou de bedoeling van het matrasje? Moet je dat nou elke dag luchten of 1 keer in de week ofzo? Ik doe het echt (bijna) nooit...ik vergeet het elke keer:) als ik mijn zoontje in zijn bedje leg denk ik "oh ja, weer vergeten zijn matrasje te luchten"kan dat nou kwaad? En moet je het matrasje nou elke dag omdraaien? Ik heb een matrasje van prenatal van mijn zusje gekregen en dat ding was 100euro, maar ik vind het echt een slecht matras, kan ik er nog mee terug? Hij is al doorgezakt:$ Ik heb de bon niet, die heeft mijn zusje, misschien moet ik de bon aan haar vragen?! En hebben jullie het raam open in de babyslaapkamer? ja, ik ben nog al onzeker (valt niet op he;))

En er bestaat toch ook een matras ofzo die de ademhaling in de gaten houd ofzo? Wat is dat dan precies?

Vandaag voor het eerst naar de babymassage geweest, was wel grappig, echt zo'n zweverig typje die dat doet (sorry hou daar niet zo van) moet je van die rituelen doen (heb ik niet gedaan :D, gewoon masseren daar kom ik toch voor :p :D) maar was wel apart, het is dat ik het kado heb gekregen, want ik had het geld er nooit aan uit gegeven, oke het is pas de 1e les geweest, maar volgens mij kan je die handelingen ook van internet afhalen, maar goed, het gaat om de gezelligheid (ben met mijn oude zwangerschapsclubje dus dat is zeker gezellig)...

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @winny, ik lucht zijn matrasje ook nooit, draai het wel af en toe om, en meestal vind ik als ik zijn bedje verschoon (dan ligt er een halve dag niks op) het wel genoeg gelucht!
    Ik heb een earosleep matrasje erop. dat is een honingraadstructuur, van een cm dik, waardoor hij goed adem kan halen. Collin een buikslaper dus ik vond dit wel nodig. Ook heb ik er 2 speciale earosleephoeslakens bij, ook met gaatjes, mocht hij dan spugen dan loopt het spuug er tussen door en ligt hij niet met zijn gezicht in de nattigheid. (kost wel veel!!)
    Ik weet dat er ook een ding is dat de ademhaling inde gaten houdt, geen idee hoe het heet.. ff googlen misschien?
    Wanneer is t matrasje gekocht? denk dat je nog wel terug kan gaan, maar idd met bon denk ik.
    succes!

18. winnythepooh

Hoi kuidebokibi: ik heb net gegoogled, maar aangezien ik dus ook niet weet of het een matras of een hoeslaken ofzo is weet ik niet zo goed hoe ik moet googlen hahaha, ik had alarm matras baby ingetypt, maar er komt alleen maar onzin uit. Het matrasje is dit jaar gekocht, denk zo'n 5 maanden geleden, ik zie mijn zusje morgen dan zal ik het gelijk ff aan haar vragen of ze de bon nog heeft.
    Ja dat Earosleep heb ik van gehoord, kost heel veel geld, maar heb van mijn vk en kraamhulp gehoord dat dat verkoperspraatjes zijn en dat er nog te weinig onderzoek is gedaan of het daadwerkelijk helpt, dus ik heb het toen maar niet aangeschaft. Maar ik kan me wel voorstellen dat jij er daar wat prettiger bij voelt!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
  20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @winny, ja die earosleep is idd nog niet getest.. maar ik kan er zelf heel goed adem door halen als ik er plat op lig met mijn hoofd, en dat kan ik niet door zijn matrasje. Dus nu kan hij snachts gewoon op zijn buikslapen en ik met een gerust hart ook lekker naar bed! :)

Deel Deze Pagina