hoi meiden. tara weegt nu ong 7 kilo,een lichtgewichtje dus bij haar bijna 8 maanden. ik nvraag me af hoeveel opvolgmelk zij nu ong nodig moet hebben. ik bied haar nu 3 flessen aan ,die verschillend zijn.ze drinkt ong 400 a450 cc op een dag. van haar fruit eet ze ong 3kwart potje en van de groente ong 100 gr. tussendoor ook wat water of dixsap en eventueel een rijstewafeltje of stukje broodkorst. met een boterham wil ik binnekort beginnen. liefs linda Edit moderator: verplaatst naar flesvoeding. Graag goed kijken waar je iets plaatst.
julian is ongeveer even oud(en ook maar 7 kilo) en op het cb werd dinsdag tegen mij gezegd dat hij ong. 600 ml zuivel op een dag nodig heeft. dus dan zou ze wat meer mogen hebben. je kunt ook yoghurt of iets dergelijks geven.
C kreeg vanaf 7 maanden 2,5 flesje (dus 500ml). Die halve fles krijgt hij naast zijn boterham. En dan eventueel nog wat yoghurt erbij.
alicia krijgt 3 flesje van 200ml dus 600ml zuivel en dat vanaf 7 maandjes, daarvoor waren het 4 flesjes. verder krijgt ze 1 boterham, 2 stuks fruit of potje 8+ en 1 potje groentehapje van 6+ of 8+
Typefoutje? Van 8 naar 3 flessen? Hier met bijna 6 maanden 3,5 fles, maar die halve gaat er binnenkort wel af denk ik.
ja haha inderdaad 4 flesje (hoe kom ik nu bij 8 zit niet eens in de buurt van 4 op het toetsenbord ) is verbeterd