Ons meisje ziek :-(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal26, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Oww zo zielig ons meisje heeft het flink te pakken.
    Ze heeft bijna 39 koorts ze is verkouden.
    Normaal gesproken wordt ze snachts nooit wakker, maar vanacht is ze bijna de hele nacht wakker geweest.
    Maar ik heb nog een vraagje wanneer moet ik haar een zetpil geven? Of is dat al nodig.

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

zetpil mag je geven bij pijn en/of koorts, dus je kan zelf inschatten of je kindje zich te rot voelt om te slapen bijvoorbeeld, dat is wat onze kinderarts zegt tenminste, hoeft niet altijd tegen de koorts te zijn namelijk.

veel beterschap voor je kindje.

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik zou haar er 1 geven en vanavond voor het slapen nog 1. grote kans dat ze dan de nacht beter doorkomt en van slapen worden ze beter. veel sterkte. zoow zielig die kleintjes als ze zo beroerd zijn. als je twijfeld moet je gewoon even je dokter bellen de asistente kan je wel vertellen wat je mag geven.

4. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Mijn mannetje is veel ziek geweest al, en ik geef hem op zijn slechte dagen een zetpil vlak voor de laatste fles. Zo kan hij makkelijker in slaap komen, en slaapt dan ook beter.Bij echt pijn en koorts krijgt hij er overdag voor het middagdutje ook 1.

Beterschap!

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Het kunnen ook de tandjes zijn. Rond deze tijd zijn bij flesgevoede kinderen ook de afweerstoffen die wij (lees moeder) ze meegeven 'uitgewerkt'. Ze hebben dus even een afweersysteemdipje.

Je kunt kijken of je al een bobbeltje ziet in haar mond, zo ja dan kun je homeopatische VSM druppeltjes geven. Een zetpil voor een keer kan ook echt geen kwaad. Ik heb het ook rond deze tijd 2x gegeven. We sliepen beide erg lekker door voor een nacht, ha ha!

Verkouden: ui door midden snijden en op de kamer leggen voorkomt vastzittend snot.
    Bij de drogist is een snot wegzuigertje verkrijgbaar.
    Samen douchen (stomen) werkt ook goed.

Succes, ik hoop dat je er wat aan hebt!

6. Willeke1987

29 jan 2009
    87
    0
    6
    Vrouw
    bij kinderen onder een jaar schijnt dat te scherp te zijn voor de luchtwegen. ik gebruik zelf luuf balsem werkt ook erg goed en mag je gebruiken bij zuigelingen

7. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

30 jan 2010
    113
    0
    0
    zetpil mag je geven hoor. Is ook tegen koorts.
    Beterschap voor je kindje

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ben vanmorgen toch maar even naar de HA gegaan.
    Want de koorts is nog steeds niet weg.
    Ze heeft haar neusholte's verstopt zitten, dus moet ik neusspray gaan gebruiken.
    En de dokter zegt dat ze tandjes krijgt.
    Voor haar ontstoken oogje heeft ze een zalfje gekregen omdat het wel erg ontstoken is.
    Ze zit er de hele tijd in te vrijven.
    Gisterenavond heeft ze hele avond opgezeten en ze moest zo huilen echt zielig.
    Ze huilt eigelijk bijna nooit, dus dan zie je wel dat ze echt niet fit is.
    Vanacht is ze 1 keer wakker geweest maar uiteindelijk toch weer gaan slapen.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt!

Deel Deze Pagina