12 week en hartje niet hoorbaar

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door anna mamma, 27 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi Dames,

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en hoopte dat ik voor het eerst het hartje zou gaan horen.
    Nee dus, het is niet gelukt wel hoorde de verloskundige dat het kindje schopte dus gelukkig leeft het!
    Ik moet nu over twee weken terug komen om het nog eens te proberen.
    Bij de echo werd er verteld dat het een inwendige echo werd omdat mijn baarmoeder ws naar achteren ligt en de kwaliteit van de echo dan beter zou worden. Dit was idd waar en het hartje klopte zoals we konden zien.
    (toen niet laten horen).
    Hebben meer van jullie dit meegemaakt? ben erg benieuwd.
    Ik maak me nog niet direct ernstige zorgen maar het knaagt wel een beetje.

anna

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik zou me geen zorgen maken hoor, het hartje klopt, het kindje schopt en doet de dingetjes die hij moet doen. Je hebt het op de echo gezien dus alles is vast goed!

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Bij mij was het hartje bij 13 weken niet te vinden, terwijl bij de 2e het hartje al na 11 weken gevonden was. Ik had het gevoel dat ik het al had gevoeld, dus ook geen zorgen gehad. 2 weken later weer op controle en toen was het meteen: plopplopplopplopplopplop, daarna nog een echo en toen zwaaide hij nog even.

Groet van Kiki

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bij mijn vk beginnen ze er niet eens aan om voor 16 weken te gaan luisteren.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij ons word er wel geprobeert om te luisteren maar ze zeggen dat ze het tot 18 weken niet altijd kunnen horen dus dat je niet in de stress moet schieten als ze het niet gelijk kunnen horen.

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bij mij hebben ze het zo vroeg ook nog niet geprobeert omdat de kans erg groot is dat je het nog niet hoort.
    En omdat je dan toch in de stress schiet, ook al weet je dat de kans groot is dat je het niet hoort, proberen ze het niet.

7. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Bij mijn vk luisteren ze ook pas met 15 weken.
    Don't worry!

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij mij was het met 14 weken ook niet te horen, dat verwachte ze wel omdat het kindje nog overal kon zitten en het echt zoeken was.
    gelukkig dat ze het echo apparaat erbij had staan en dus daar nog mee keek, toch wel prettig
    maar het komt vaak voor hoor.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

Deel Deze Pagina