Vorige week maandagochtend: ik was al drie dagen niet misselijk geweest, dus ik dacht kom maar op met die boost, geef die energie ook maar hier! Dinsdagochtend stond er ergens langs de kant van de weg in Zuid Limburg een Corsa geparkeerd, het portier geopend en daaruit hangend een k*tsend zwanger meissie... Hmm, te vroeg gejuichd dus :x Toch wordt de misselijkheid nu minder. Maar die vermoeidheid...pff! Ik hoop echt dat die boost dus echt snel komt! Monique
Tot nu toe ervaar ik het nog niet als een energieboost hoor. Ik ben nooit echt misselijk geweest, maar het akelige gevoel van de ochtenden is geleidelijk aan verdwenen. Ik blijf 's avonds wel langer wakker, maar om nu te zeggen dat ik weer energie heb voor tien? Nee, dat niet... Al zeggen mensen in mijn omgeving wel dat ik er nu heel goed uitzie, dat geeft ook een soort van boost
Nou, ik heb dus zelf gemerkt dat het dit weekend echt een heel stuk beter met me ging! Minder misselijk (heb ook beter gegeten weer, jippie!) en ook minder vermoeid. Het is geen superboost, maar ik merk wel veranderingen! :-D Hoop dat het voor de rest die het moeilijk heeft ook snel beter gaat...
Hier is de misselijkheid ook nog niet weg...voel me ook niet echt lekker en dat elke dag weer pfff word er soms wel beetje moe van maar goed kl wacht geduldig af totdat ik me beter ga voelen!
sorry heb geen goed nieuws. Wacht nog steeds op dat moment. Ik ben gelukkig niet misselijk, maar mijn vermoeidheid is niet weg. Ik wacht gewoon wat langer . Wie weet komt het bij mij later
Misselijk ben ik (nog) niet geweest. Maar moe wel! Gelukkig gaat het sinds een week een stuk beter. ´s ochtends nog wel moeite met opstaan, maar had ´s middags altijd het gevoel even te moeten slapen. Dat is gelukkig over. Zo zie je maar, het verschilt echt per persoon