Dag meiden, Ik weet eigenlijk niet waar dit topic thuis moet horen. Ik ben al moeder van mn zoontje die bijna 3 wordt. Vorige week maandag had ik inwendig onderzoek gehad en volgens mijn huisarts heb ik een verdikte eierstok aan de linkerkant. Vrijdagmiddag a.s. heb ik een afspraak in het ziekenhuis bij de afdeling gyn. voor echofoto's laten maken, dan volgt er 5 dagen later een uitslag bij mijn huisarts. Heb wat gegoogeld om wat meer info te krijgen van de verdikte eierstok. Meeste ging over de cyste die groter wordt en zo, dan kan het weggehaald worden en zo. Komt het meest voor als men probeert zwanger te worden. IK ben niet van plan om 2e kind te nemen. Maar ik voel continu aan mijn linkerzij tot aan mijn linkeronderbuik. Menstruatie cyclus klopt ook niet meer, het is geen 21-daagse cyclus meer, maar nu 14-daagse cyclus, dan 21 dan 14 dan 21. Dus om en om. Komt ook door mn verdikte eierstok, ik heb het meest pijn als de eisprong gaat plaatsvinden. Het is net alsof dat die gaat draaien. Wie heeft hier ook zulke ervaring meegemaakt? Liefs, Miranda
Had gisteren inwendige echo-onderzoek gehad. Volgens mevrouw zag ze er niets bijzonders uit. Zegt ze om mij niet ongerust maken of zo??? De echo-foto's worden door de gynaceoloog nagekeken en daarna doorsturen naar mijn huisarts. Ik hoor het pas op donderdag of vrijdag a.s. van mijn huisarts. Weer afwachten!