Inwendig voel je helemaal niks van, misschien niet helemaal prettig dat je er zo open en bloot ligt maar vergeet je snel als je de kleine ziet
Klopt het is meer je eigen gevoel in het begin en dat vergeet je inderdaad heel snel als je de kleine ziet spartelen
Bedankt voor jullie antwoorden Ik ben weer wat gerust gesteld! Vind het gewoon een heel genant en eng idee dat een vreemd iemand met zo'n ding in je gaat. Ik heb er toch een heel ander gevoel/idee bij dan bijvoorbeeld de bevalling ofzo. Maar goed, ik ben heel benieuwd naar de eerste echo
Hier: 3w5d nog niks te zien (inwendig) 5w3d bevestiging zwangerschap (FA wilde 't niet geloven, inwendig) 9w3d termijnecho (inwendig) 12w5d nekplooimeting 19w5d 20 weken echo (volgende week) Krijg sowieso rond 30 weken nog een groeiecho, en willen rond 25 weken een pretecho laten maken. De meting van 5 weken kwam uit op 14-10, de meting van 9 weken op 16-10 en meting van 12 weken ook 16-10. Dus het kan wel best duidelijk gemeten worden zo vroeg!
Vandaag echo gehad en mag over 2,5 week terugkomen voor nog een echo :d Alles was nu goed en er waren geen gekke dingen te zien. Alleen wil ze het nog een keer zien bij 13 weken omdat ze dan meer kunnen zien.
Ja fijn hè! Maar heb nu veel meer zekerheid ook al zit ik nog niet op de 12 weken maar de kleine groeit precies volgens het boekje. Denk nog steeds een meisje, zei ook toen ik de echo had opeens hè kleine meid haha, floepte er zo uit. Nog even en dan weet jij het al! Spannend
Ja, ik tel de nachtjes af tot 5 juni!!!! Wel heel fijn dat het op schema groeit! En ook volgens de echo ben je uitgerekend op de datum van je eigen berekeningen?? Bij wie laat jij je geslachtsbepaling doen?
ik heb met 5.6 weken een echo gehad (vanwege buikkrampen bleek overstimulatie te zijn na de ICSI) daarna met 7,8,9 weken echo vanwege de overstimulatie en met 11 weken de termijn echo.. nu krijg ik pas weer een echo met 20 weken.