zouden jullie nog ff mee willen kijken..? kheb dat al eerder gevraagt met een andere echo (van 17 wk) kheb met 26 wken nog es een echo laten maken (door leerlingechoscopisten) ze hebben na het geslacht gekeken en dachten een meisje te zien, maar dat konden ze niet helemaal met zekerheid zeggen.. ze zeiden dat ze met der voetje op/in het geslacht zat zeg maar.. kheb een foto van het geslacht met 17 wk en met 26 wk in m'n album staan.. wat denken jullie wat het is..?
In mijn album staat trouwens ook zo'n soort foto van ons dochtertje. Ook duidelijk die gezwollen schaamlipjes als op jouw foto
Ohh ik zie nu dat je eerste foto een echofoto is van je oudste dochter. Vooral in die foto zag ik heel duidelijk een meisje.. die andere 2 foto's lijkt mij ook wel een meisje, maar durf het niet met zekerheid te zeggen...
bedankt voor jullie reacties ja die eerste foto was idd van m'n oudste dochtertje.. ik denk nu ook wel dat het echt een meisje is.. maar toch denk ik wel es van, tja dadelijk is het toch een jongetje.. kvind die foto ook zo raar genomen..? maargoed nog een paar weekjes en ik weet het echt 100% zeker haha..
ja dat weet ik juist niet precies.. ik denk daar in het midden zie je een soort van 2 verdikingen zeg maar ik denk dat dat het geslacht is..
ja ik zie het ineens in het midden inderdaad kijk naar de mijne precies hetzelfde hoor soort hamburger overduidelijk een meid je hoeft niet te twijfelen hoor en ik kan het weten heb 6 geslachtsecho,s gehad hihihihi