Meid wat heftig deze onzekerheid, wil je graag heel veel sterkte wensen deze dagen. Ik hoop echt voor jullie dat Dinsdag blijkt dat alles goed is met jullie kleine wondertje.
Dinsdag pas! Verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten....Sterkte hoor...onzekerheid is verschrikkelijk!
Onmenselijk dat ze je laten wachten tot dinsdag. Eigenlijk vind ik dat ook super asociaal...... Ik hoop voor jullie een goede uitslag!!
Heel veel sterkte meid! Ik weet nog goed hoe ik me voelde toen ik zat te wachten op de vlokkentest en vervolgens de uitslag. Je probeert positief te blijven, maar stiekem was er iets in me wat me probeerde te beschermen tegen slecht nieuws. Vreselijk vond ik dit, het stiekeme op de achtergrond sluipende mogelijke afscheid. Ik hoop voor je dat je het een beetje trekt. Ik duim voor een goede echo voor je dinsdag!
Wat onzeker dit zeg! En dan zo lang wachten terwijl je (heel logisch) aan niks anders kan denken. Hoop dat je positief nieuws zult krijgen! Succes en sterkte!
wat vervelend dat je zo lang in onzekerheid moet blijven. Ik hoop op positief nieuws dinsdag en dat je daarna weer van je zwangerschap kunt genieten.
Wat vervelend en wat een onzekerheid. Probeer wel van je zwangerschap te genieten, al is het moeilijk in de wachttijd (ik spreek uit ervaring). Maar misschien is er niets aan de hand. Daar hopen we op. Heel veel sterkte de komende dagen!
Ik merk wel steeds meer spanningen bij mezelf.kan toch niet zijn dat het niet goed is? Ik ben nu al gek op dit kleintje in mijn buik. Morgen 13 weken. Pffff
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen en ik duim voor je. Hopelijk is het allemaal storm in een glas water!