.......en eindelijk ook wat rustiger geworden. We waren al die tijd nog steeds heel erg onzeker. Mischien heel stom ! Maar na die MK, zijn we gewoon voorzichtig en onzeker. Mijn moeder zei al : maar het hartje klopte 2 weken geleden toch ook al... En ik zei dan op mijn beurt : ja, maar dat kan er ook weer mee stoppen ! Vreselijk als je zo denkt, maargoed...dat had ik dus. Nu we geweest zijn en wederom het hartje hebben zien kloppen zijn we een stuk positiever. Het idee dat je die 3 mnd gehaald hebt, is een heerlijk idee ! We gaan nu ook gewoon echt genieten van de zwangerschap
Zo is dat! Waarschijnlijk zul je nog wel onzekere dagen hebben (van mij uitgaande dan hihi) maar probeer er nu idd lekker van te genieten!
Fijn dat jullie het hartje weer hebben zien kloppen! Wat een geruststelling he? Ik weet uit ervaring maar al te goed hoe lang die eerste 12 weken duren als je zo bang bent dat het weer misgaat. Hopelijk lukt het jullie nu om de knop om te gaan zetten en te gaan genieten van de zwangerschap! Groetjes, Wendy