Dag meiden De titel zeg het al: is de 12 wkn echo inwendig of uitwendig? Ik wil dit graag weten omdat mijn schoonmoeder mee gaat Bedankt
Het hangt ervanaf waar je de echo laat doen. Bij mij doen ze standaard uitwendig en toen ik bij het zkh moest, deden ze het inwendig. Misschien even bellen om te vragen, dan weet je het zeker.
Ik heb m toevallig eersgisteren gehad, wilde het ook weten omdat mijn smoeder ook mee was. Bij onze vk doen ze hem uitwendig, tenzij ze niets kunnen zien. Dan moet het even inwendig. Dat heb ik bij de eerste echo gehad, en dat doen ze heel netjes hoor, zodra ik het schermpje zag was ik het vergeten
Meestal wel uitwendig hoor. En als ze het inwendig doen doen ze het meestal wel erg netjes...niemand die het dan ziet hoor.
Ik heb met 8 weken een inwendige gehad, met 11 weken en 13 weken een uitwendige en toen was het kindje al goed te zien. Meestal met een wat vollere blaas zien ze het nog beter.
Normaal is 12 weken idd uitwendig. Trek anders voor de zekerheid een rok aan, dat helpt mssn een beetje. Sowieso gaat je schoonmoeder echt niet lopen kijken hoor, die is zelf ook wel wat gewend, heeft jouw man immers gebaard En vaak gebeurt het best snel en discreet.
Ja snap dat het dan wat minder fijn is. Bij ons was het mijn 7 wkn nog inwendig. En met 10 wkn was het bij ons uitwendig al goed te zien..
Ik ben bij een gynaecoloog in behandeling en kreeg onder 12 weken steeds een inwendige echo en vanaf 12 weken een uitwendige
Ik ben vandaag geweest voor het eerst. Ben 10 weken en 5 dagen. Ze deden eerst uitwendig maar de lengte was niet goed te bepalen doordat het niet goed te zien was. Dus uiteindelijk ook inwendig gehad, was gelijk veel duidelijker te zien. Wel heel gaaf hoor!! Maar je kan je schoonmoeder gewoon meenemen hoor, doe gewoon een jurkje aan en ze leggen ook nog een papier over je heen ten hoogte van je mutsie en degene die meegaat ziet toch alleen het schermpje haha. Zou me niet te druk maken, was een eitje!!
of je neemt zelf een handdoekje mee, voor de zekerheid... Trouwens, je schoonmoeder heeft zelf toch ook een kind gehad en heeft niets anders dan jij... ik denk dat zij in al die jaren wel ergere dingen gezien heeft hoor. En als ze naar het schermpje kijken is de focus op je kitten toch weg hahaha... Ik zou me er niet te druk om maken: wat komt dat komt...