Bij wie leek NUB overduidelijk, maar was het toch het andere geslacht?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by sneeuw, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben gewoon benieuwd omdat ik eigenlijk vrij zeker denk dat we een meisje krijgen. Bij wie leek er een overduidelijke NUB te zijn, maar kwam er toch een kindje van het andere geslacht tevoorschijn?? Moet er even bij vermelden dat het me totaaaaaal niets uitmaakt wat we krijgen, maar heb zo'n enorme behoefte om te shoppen, dat ik erg onderdruk nu, hihi

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Hahahahahaha! Nieuwsgierig ei :p.

3. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAHAHAHA, ik moet ook eigenlijk best om mezelf lachen, nu helemaal omdat jij reageert......... Ik vond het altijd zo belachelijk dat mensen niet even het geduld op konden brengen en nu ben ik zeker net zo errug...........bah.........

4. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    ben ik ook benieuwd naar ;)

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb hier de echo's van de laatste twee laten beoordelen...en die waren (volgens zeggen) overduidelijk meisje.....

alleen op de echo's dobberde toch echt wat rond, want overduidelijk het tegendeel bewees......

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Ik snap het wel hoor, ik vind het leuk!

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps......ik ging ff kijken of je de echo hier ook gepost had, maar kon het helaas niet terugvinden. Weet je ook nog hoeveel weken je was toen je de NUB liet beoordelen?

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, blijft een leuke bezigheid.......gniffel......... Ben jij nerveus voor maandag? Of ga je er toch wel van uit dat het allemaal goed zal zijn. Vind het toch wel weer een bijzondere echo eigenlijk.

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Ik ga er vanuit dat alles goed is maar ik ben toch zenuwachtig! Tel de dagen echt af..

10. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je ook een combitest gehad? Ik vond het wel fijn om daarmee al te weten dat een heleboel al is uitgesloten en dat ze konden zien dat echt heel veel al gewoon werkt......zo klein en toch al een beetje af zeg maar

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Nee, mijn man en ik zagen dat niet zitten. Het is namelijk maar een kansberekening en het gaat zo vaak fout.. dan zit je weken in de zenuwen terwijl er niets aan de hand is.
    Wij hadden zoiets van, we zitten niet in de risicogroep dus we gokken het erop. Hopelijk is dat niet naïef gedacht. Soms vind ik het wel eng maar dan houd ik mezelf voor dat het vaker goed dan slecht gaat!
    Wat zien ze dan allemaal? Ik dacht dat het alleen om de nekplooimeting en een bloedtest ging.

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    rond 12 weken bij allebei.... zal ze even plaatsen voor je...

13. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij zou ik ook zeker weten een meisje hebben gedacht...........goh................ ik denk ineens iets minder roze, hihi.

Ratatosk, zeker niet naief omdat je niet in een risicogroep valt. Ik ben al een beetje bejaard, dus vandaar dat we het gewoon wel wilden weten en nu kunnen we wat rustiger achterover hangen. Inderdaad nekplooi en bloed.

14. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hier een OVERduidelijke jongensnub met 12w3d, en een heilige overtuiging van een jongen, maar ja..... :D

@Cerberus; zeker die 2e foto is idd een echte meidennub!

15. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh........ kwam je er toen met 20 weken echo achter? Raar he, dat het soms zo overduidelijk lijkt. Nou, ik heb me weten in te houden en had gisteren het winkelkarretje vol met roze op een leuke site en heb gewoon op het grote kruis gedrukt en ben gaan slapen,hihihi

Share This Page