snap ook niet dat je uberhaupt een echo hebt gehad. wil je het nou juist heel graag, of helemaal niet?? of is de aandacht leuk/interessant? Succes met het verdere verloop
heb het even doorgelezen en ik denk niet dat we dit serieus moeten nemen ik denk we worden hier voor de gek gehouden hoor
@ukeldaatje, ja uiteindelijk was er idd toch wat te zien. Was wel pas een dag later hoor. De dag daarvoor had de VK nog tegen ons gezegd dat het niet goed zat, omdat er niks te zien was. :-S Ons zoontje is nu 16 maanden!
Nee dat klopt, ik voegde het alleen toe als extra info. Zij verteld het niet, en om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie dacht ik ik zet het er bij.
Zal inderdaad wel nep zijn, een zwangerschap is het zeker niet. En negatieve testen, en ongesteld, en niks op de echo???! Ik mag in een aap veranderen wil daar een baby uitkomen
Als ik hier een opmerking over ga maken stoot ik vast iemand tegen het hoofd... dus ik laat het maar! (sorry ongelovige hier... en ook niet goedgelovig)
Ik kan alleen maar zeggen... ZUCHT. Je info is niet betrouwbaar en slaat nergens op.. Waarom zou een arts een echo maken als je zwangerschaps testen negatief zijn?! Hij zou eerst voor een bloedonderzoek gaan. Daarbij, het is al eerder gezegd.. bij 12 weken is het al een compleet mensje!
ps. Kan support zo iemand die onrust lijkt te zaaien aansprken/ aanpakken/ eventueel verwijderne? zie het te vaak...
@Bjanc: valt me ook op idd dat er de laatste paar dagen veel rare verhalen/topics opdoemen waar gewoon niets van klopt..zouden ze in de gaten moeten houden, ben ik met je eens.
Met 9 weken en een paar dagen was er bij mij toch al een vormend mensje en kloppend hartje te zien hoor!
oh echt?! zie je dan pas dat het er 3 zijn?? jeetje.. dan moet ik echt vort beginnen te maken met kopen!! jeetje!! Ayay... Sorry meis.. maar ik kan je echt niet mer serieus nemen.. tuurlijk is er niks te zien!! JE BENT NIET ZWANGER!
meid dit zit echt tussen je oren! na alle testen en een echo en ongi's blijkt dat je dus echt niet zwanger bent.. zelfs voor de echo heb ik je dat al verteld.. maar nu twijfel je nog! of ga er gewoon voor en word echt zwanger.. of zoek hulp via je huisarts om te praten waarom je dit steeds in je hoofd haalt...ik bedoel het niet lelijk.. maar je snapt wel dat veel mensen je al vaak advies hebben gegeven hier en je luisterd niet en komt weer met een nieuw topic..wat wil je horen van de meiden hier???. want dat je niet zwanger bent wil je naar mijn idee niet aannemen..