12 weken echo, niets te zien???

Discussion in 'Zwangerschap' started by help1234, Mar 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    snap ook niet dat je uberhaupt een echo hebt gehad. wil je het nou juist heel graag, of helemaal niet?? of is de aandacht leuk/interessant?
    Succes met het verdere verloop

2. Dana

Dana Niet meer actief

Hahahaha, elke dag iets nieuws te beleven hier :D

3. Dana

Dana Niet meer actief

PS: mijn reactie komt voort uit haar vorige topic, die herinner ik me nog en dan dit......

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

heb het even doorgelezen en ik denk niet dat we dit serieus moeten nemen:( ik denk we worden hier voor de gek gehouden hoor:(:$

5. izzikke

izzikke Lid

Jan 15, 2012
    47
    0
    0
    @ukeldaatje, ja uiteindelijk was er idd toch wat te zien. Was wel pas een dag later hoor. De dag daarvoor had de VK nog tegen ons gezegd dat het niet goed zat, omdat er niks te zien was. :-S Ons zoontje is nu 16 maanden! :p

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    op basis van het eerste stukje kan ik dit niet weten hoor...

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Nee dat klopt, ik voegde het alleen toe als extra info. Zij verteld het niet, en om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie dacht ik ik zet het er bij. ;)

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Zal inderdaad wel nep zijn, een zwangerschap is het zeker niet. En negatieve testen, en ongesteld, en niks op de echo???! Ik mag in een aap veranderen wil daar een baby uitkomen :D

9. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    + ook nog eens geen sex gehad :D

10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Ach ja zo is ook een beroemde man ter wereld gekomen zo'n 2000 jaar geleden :p

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Als ik hier een opmerking over ga maken stoot ik vast iemand tegen het hoofd... dus ik laat het maar! (sorry ongelovige hier... en ook niet goedgelovig)

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik kan alleen maar zeggen... ZUCHT. Je info is niet betrouwbaar en slaat nergens op.. Waarom zou een arts een echo maken als je zwangerschaps testen negatief zijn?! Hij zou eerst voor een bloedonderzoek gaan. Daarbij, het is al eerder gezegd.. bij 12 weken is het al een compleet mensje!

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Limburg
    ps. Kan support zo iemand die onrust lijkt te zaaien aansprken/ aanpakken/ eventueel verwijderne? zie het te vaak...

14. unscientifique

unscientifique Actief lid

Dec 6, 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Je krijgt een drieling maar die zie je pas na 20 weken op een echo.

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    :D:D:D:D:D

@Bjanc: valt me ook op idd dat er de laatste paar dagen veel rare verhalen/topics opdoemen waar gewoon niets van klopt..zouden ze in de gaten moeten houden, ben ik met je eens.

16. Dana

Dana Niet meer actief

Sterker nog, je komt er vast tijdens de bevalling pas achter, iedereen houdt je voor de gek :$

17. unscientifique

unscientifique Actief lid

Dec 6, 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Ssst, maak haar nou niet bang.

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Met 9 weken en een paar dagen was er bij mij toch al een vormend mensje en kloppend hartje te zien hoor!

19. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Limburg
    oh echt?! zie je dan pas dat het er 3 zijn?? jeetje.. dan moet ik echt vort beginnen te maken met kopen!! jeetje!! Ayay...

Sorry meis.. maar ik kan je echt niet mer serieus nemen.. tuurlijk is er niks te zien!! JE BENT NIET ZWANGER!

20. me83

me83 Niet meer actief

meid dit zit echt tussen je oren! na alle testen en een echo en ongi's blijkt dat je dus echt niet zwanger bent.. zelfs voor de echo heb ik je dat al verteld.. maar nu twijfel je nog!

of ga er gewoon voor en word echt zwanger.. of zoek hulp via je huisarts om te praten waarom je dit steeds in je hoofd haalt...ik bedoel het niet lelijk.. maar je snapt wel dat veel mensen je al vaak advies hebben gegeven hier en je luisterd niet en komt weer met een nieuw topic..wat wil je horen van de meiden hier???. want dat je niet zwanger bent wil je naar mijn idee niet aannemen..

Share This Page