hoelang geleden was het dan van die wrijfsex?? En ze denkt dat ze 12 weken is??? nou ik snap er de ballen niet van maar zeker vaag...4 nega testen, en zelfs een echo... hmm misschien was hij verstopt, kan wel hoor... nee maar waarom twijfel je nog misschien kun je het even beter uitleggen want dit komt zo raar over?
Tuurlijk was er niets te zien op de echo, iedereen weet toch dat een baby door de ooievaar wordt gebracht?
omdat een bloedtest alleen in de ochtend genomen kon worden en dan kan ik niet, en toen zei de huisarts dat een echo rond 12 weken een beeld zou moeten geven. en nee, ik wil absoluut niet zwanger zijn. sommigen bedankt voor jullie hulp, anderen bedankt voor de critici en bespotting.
mmmm ik mis iets een bloedtest op hcg alleen in de ohtend ? dat kan gewoon de hele dag want je hebt gedurende de zwangerschap gewoon hcg in je bloed
Idd. En die echo. Tja was x maandenlang misselijk. Kreeg volldige buikecho. Jwam mevr dokter met conclusie: je bent niet zwanger en verder niets raars gezuen. Dus tja echo zou ik nog wel geloven, had ook negatesten. Maar dat hcgprikken is bullsh...
Mijn eerste reactie? *zucht*, weer zo'n puber die niks weet van zwanger zijn/worden. Na 4 negatieve testen én een echo die bevestigd dat je niet zwanger bent en je denkt toch zwanger te zijn? Sorry, maar erg slim kom je niet op mij over. En HcG zit ALTIJD in je lichaam. Als jij denkt 12 weken te zijn moet je nu echt een knalpositieve test hebben. Die dingen liegen niet hoor. Van wie heb je die onzin dat je alleen 's ochtends kan bloedprikken of je zwanger bent?
Whahaha, briljante reactie :') . Meid, ga hulp zoeken, want als je na zoveel nog steeds denkt dat je zwanger bent, moet je er misschien maar eens met iemand over gaan praten. Ohja, en neem een andere huisarts, want een die vertelt dat een bloedtest op hcg alleen in de ochtend kan, die doet zijn werk niet goed .
Zucht...hcg kan de hele dag door geprikt worden, als je tijd hebt zelfs snachts...dus wat je zegt is onzin! Vaak genoeg geprikt op hcg tijdens mijn vorige zwangerschappan.
Me kostelijk vermaakt met het doorlezen van dit topic....... tja ik moet wat in plaats van.... of zou de omgekeerde wereld ook kunnen? NIET zwanger zijn, na uhhhh stuk of 9 echo's.... tig vk-onderzoeken...en posi-testen??? Damn, zit hier voor niets te wachten, ben helemaal niet zwanger..... toch dikke buik van de paaseitjes....
Sorry help123 maar je bent gewoon vreselijk naief aan het doen en je huisarts is een hele slechte arts of het is gelogen. Ik ga het niet nog een keer schrijven maar zet het van je af want dit slaat nergens meer op.
Esther, heeel duidelijk off topic, gister had ik mijn echo maar het gezichtje was niet zo duidelijk als bij jullie. Mooi hoor
Thanks meiden, ik ben ook enorm trots! Dan te weten dat het 9 weken geleden een 8 cellige embryo was, gecreeerd door IVF voelt zoooooo bijzonder