Hallo, Aangezien ons meisje nu goed ligt dus niet meer met de placenta bij t gezichtje (eindelijk!!) Kunnen we nu een 3d echo doen bij ons 1e kindje ook gedaan maar die zat er dus achter verstopt was super blij met het resultaat natuurlijk maar duidelijk was het niet en nu hebben we wel kans dat het mooie beelden worden.. vandaag een echo gehad ivm zwangerschapssuiker en zag mn meisje hartstikke goed.. we zijn al 33 weken maar wil o zo graag een 3d echo. . Zijn er meiden die dat hebben gedaan rond dit termijn? En dan had ik nog een vraagje. . Er is bij de prenatal in Amersfoort ook een echobureau boven de prenatal niet te duur. . Maar doen het tot 29 weken.. dus zal wel te laat zijn denk ik? Dacht dat ons meisje niet meer zou draaien maar gelukkig wel! Maar nu zit ik wel te zoeken waar ze een 3d echo nog wel voor me doen. . Iemand een idee? Wil t natuurlijk binnen nu en een week ongeveer want als het is ingedaald dan zou het zonde wezen.
Dit topic mag gesloten worden. Ik ga vandaag wel bellen en hopelijk mag ik ergens snel terecht en anders houd t op.