Hey meiden, wij hebben dus gister een echo gehad met 12 weken. Ik was heel zenuwachtig dus toen had ik er helemaal niet aan gedacht maar vandaag kwam ik erachter dat we het hartje nog steeds niet hebben gehoord. Maar bij sommige lees ik al dat ze het hartje wel hebben gehoord. hoe kan dat
Heb je het hartje ook niet zien kloppen met de echo? Dus zonder geluid zegmaar Ik heb met mijn 1e echo het hartje zien (en horen) kloppen, dit was met 10 wkn zwangerschap. De volgende controle (12 wkn) heeft de VK naar het hartje geluisterd met de doptone
Ja ze heeft het wel laten zien, en baby zat de hele tijd te draaien en te springen. Maar de verlos had niet zoveel tijd , zal dat de reden zijn misschien? Ik heb zelf ook geen angelsound gekocht omdat ik mezelf anders gek maak de hele tijd.
Misschien was ze in de haast vergeten ook even het geluid aan te zetten ofzo. Maar als je het hartje wel gezien hebt zou ik me geen zorgen meer maken hoor!
ja ik maak me ook geen zorgen maar ben gewoon heel benieuwd haha maar gelukkig heb ik over 4 weken de pretecho dan zullen ze vast het hartje ook laten horen of niet?
Ik moet zeggen dat ik het hartje nog nooit heb gehoord bij een echo, dan zag ik alleen maar een driftig knipperend lampje. (en heb al veeeeeeele echo's gehad) Ik weet ook niet eens of er wel een "speaker" op de echo-apparatuur zit hoor, dus stel je er niet teveel op in dat je het bij de pretecho alsnog wel gaat horen. Volgens mij zal ze het bij een volgende controle wel laten horen, wanneer ze met de dopler/angelsound gaat kijken.
Ik heb nu het hartje beide keren gehoord, al was het maar heel eventjes. Dus bij 7,1wk en 8,1 wk. Ik zie steeds het hartje niet knipperen terwijl manlief en gyn hem wel zien, om mij gerust te stellen laten ze hem heel eventjes horen! Was dus niet bij de verloskundige maar bij de gynaecoloog, weet niet of daar veel verschil in zit!!!
ik heb met 9 weken het hartje gehoord op de echo en met 13 weken weer. ook hier een heel bewegelijk kindje maar dan nog kunnen ze het laten horen.
bij ons wilde echt pas na 12 weken het hartje laten horen (bij de echo)omdat ze bepaalde impulsen moeten geven en soms is dat te zwaar voor het hartje(hebben ze tegen mij verteld) dus ik heb t 2 keer zien knipperen en dan is t goed.... en rond 14 weken voor het eerst bij de vlk gehoord met doptone en bij de 17 weken geslachtsbepaling voor het eerst gezien en gehoord bij de echo
wij hebben met de 12weken echo ook geen hartje geluisterd via de vk wel liet ze het zien hahahaha.. maar geen geluid zeg maar.. en bij de afspraak maken voor een volgende echo bij 16weken zei ze dat we dan naar het hartje gaan luisteren, dus ik ben best benieuwd
Ja misschien zal dat het wel zijn , want toen ik voor de eerste keer de echo had met 6 weken en 6 dagen , toen had ik het gevraagd en ze zei exact hetzelfde als wat jij hebt geschreven. Maar nu met die echo was ik zo superblij toen ik ons babytje zag dat ik het helemaal heb vergeten.
Ik heb bij een echo zelden tot nooit het hartje gehoord. Nu moet ik wel zeggen dat ik onder controle van de gyn sta en dus elke keer een echo krijg, maar zowel bij mijn vorige zwangerschap als bij deze zwangerschap laten ze het hartje nooit horen, maar natuurlijk wel zien . Een enkele gyn pakt na de echo de dopler er nog even bij om het hartje te laten horen, maar dat is een zeldzame hoor . Ik heb denk ik in deze zwangerschap het hartje nu twee keer horen kloppen...