woensdag de 1e echo! Eindelijk!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Talitha15, Jun 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Na 6 weken wachten hebben we a.s. woensdag dan eindelijk de1e echo! Ik ben zo benieuwd. Ik kan haast niet wachten. Ik hoop dat alles goed is, maar het voelt wel goed allemaal. spannend hoor!

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Hoi

Ik heb woensdag ook eindelijk mijn eerste echo. Het wachten erop duurt lang he!

Ik hoop dat het voor ons beiden erg goed is woensdag. Hoe laat moet jij, ik om kwart voor 11. Lekker vroeg dus....

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Succes meiden ;)

4. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Ik moet ook om kwart voor 11! Ook toevallig!

5. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    Ikke morgen middag, ojee ik vind het zo spannend!

6. appelsientje

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    Hey wel grappig, we zijn allemaal even ver!

7. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Hahahaha dat is zeker toevallig!

Ik kon kiezen in de middag of ochtend. Nou, doe mij dan maar de ochtend. Vind dat ik nu inmiddels wel lang genoeg heb gewacht.

Zenuwslopend afgelopen weken. Hoop dat we allebei een mooie echo hebben woensdag!

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

May 29, 2006
    1,618
    0
    0
    Ik heb donderdag de eerste echo, om 11 uur 's ochtends. Spannend. Jullie allemaal succes!

9. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

Dec 5, 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Suc6 met de eerste echo meiden!

10. appelsientje

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    Nou ik ben zonet voor de 1ste echo geweest. Echt prachtig! Kleine beeb lag lekker te spartelen armen omhoog benen de lucht in haha, Hartje klopte goed en volgens de verloskundge ben ik de miskraam periode wel voorbij.

Alleen omdat ik meteen zwanger was na het stoppen van de pil en mijn cyclus dus nog niet bekend was, lig ik een weekje achter. Naja, mijn eisprong is een week later pas geweest. Dus ipv 10 ben ik 9 weken.. dat vind ik opzich wel balen.. maar de rest is gelukkig goed! :)

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Fijn dat je echo goed was appelsientje. Nu kun je heerlijk genieten...

12. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Joepie! Ik kan nu eindelijk ook gaan genieten! Heb net een echo gehad. Was wel een inwendige (doen ze hier standaard tot de 12 weken). De kleine is nu 11 weken precies en is 4,3 cm. Hij was flink aan het bewegen en hartje klopte goed. Mijn mannetje was ook helemaal onder de indruk. We zijn zo blij!

13. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Ik heb de mijne ook vandaag gehad. Het zag er allemaal super uit! Het leek wel een klein kickboksertje! Zo ging hij tekeer. De verloskundige vond hem ook erg druk. Het hartje ook meteen gehoord, klonk super! Nu is het allemaal nog echter. Ook mijn man was er flink van onder de indruk. Ik ben blij dat alles goed is en mijn berekening klopte ook, dus mijn banner hoeft niet te veranderen. Ik ben 10 weken en 3 dagen zwanger. De baby is nu 3,79 cm. Yes!

14. Miran34

Miran34 Actief lid

Jun 13, 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hee dames, leuk!
    Toch mooi he om te zien dat alles goed is.

Ik mag 'pas' 21 juni voor het eerst naar de verloskundige en zal dan denk ik een week (of 2) daarna voor een echo mogen..

Blij te lezen dat alles ok is bij jullie!

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Fijn dat je ook een mooie echo hebt gehad talitha!

Miran, veel plezier de 21e!

16. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Ook ik mocht gisteren en gelukkig zag het er super uit!
    Hartje klopt en het bokst er op los :)
    Wat een geruststelling he?

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Zeker een geruststelling. Bij mij was het echt alsof er een last van me afviel :D

18. flowergirl

May 25, 2007
    12
    0
    0
    Axel
    Wat geweldig om voor het eerst je hummeltje te zien bewegen en het hartje zien kloppen he... Ik ben blij dat jullie allemaal een goede echo hebben gehad. :D
    Ik moest afgelopen maandag om mijn eerste echo en ook ik heb ons beebje goed zien bewegen, tjonge wat een druktemakertje... Het bleek dat ik 1 dag verder was als gedacht en hij was al bijna 5 cm groot!
    Bij mijn vorige zwangerschap was ik al veel vroeger om de 1e echo geweest omdat ik daarvoor een paar miskramen had gehad en toen was het natuurlijk nog veel kleiner...
    Wat een wondertje!

19. appelsientje

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    Hey meiden,

Fijn is dat he? Als de echo mooi is. Nu heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt met ons. :)

Wij gaan het komend weekend vertellen aan de familie en vrienden. Ik heb er zo'n zin in. Kunnen we mooi de echo foto's ook laten zien! Liefs

20. Marlous

Marlous Niet meer actief

Ik was vrijdag voor het eerst bij de vk voor een intake-gesprek en mag onverwacht maandag al mijn eerste echo, omdat wij kiezen voor een nekplooimeting met 12 weken, met bijbehorende echo, willen ze nu alvast de termijnecho doen. Dat was leuk nieuws! Ik ben er niet zo heel erg mee bezig, wil eerst die eerste maanden rustig afwachten zonder jezelf gek te maken (iedereen om mij heen heeft standaard eerst een miskraam namelijk), maar ik ben wel vreselijk benieuwd naar maandag!

Share This Page