Hallo allemaal, Wij zijn vrijdag bij de gyn geweest voor een echo (hebben elke 4 weken een echo). Nu heeft hij een foto gemaakt van het geslacht en hij zei 99% zeker te weten wat het is! Nu hoor ik zoveel verhalen over mensen die uiteindelijk toch een kindje van het andere geslacht kregen enz enz. Ik denk zelf ook wel dat het heel duidelijk is, maar ben benieuwd wat jullie denken! Groetjes, Fioon Het geslacht zie je bij het plusje, voor alle duidelijkheid!
een meisje denk ik,heb net mijn echo nog zitten bekijken en die van mij heeft heel duidelijk een piemeltje en balletjes.
Ik denk ook een meisje. Wij wilden het bij onze zoon niet weten en ik twijfel ook of ze het met zekerheid hadden kunnen zeggen. Zijn balletjes zijn nl niet ingedaald en zn piemeltje is wat aan de kleine kant en helemaal toen hij net geboren was. Ik zelf zou er nooit voor de 100% vanuit gaan.
Bedankt allemaal! Leuk zo'n poll, iedereen denkt een meisje! Dat dacht de gyn dus ook, hij zei 99% omdat ze nooit 100% garantie mogen geven..! Wel leuk hoor, een kleine meid..! @Ruby28: Heb jij de echo van jouw zoontje op de computer? Ben er wel benieuwd naar!
ik denk een meisje, maar ben niet goed in deze dingen. bij mijn zoon hebben ze het laten zien, maar ze hadden me van alles kunnen wijs maken.
Ik heb een echo van mijn jongste zoon in m'n album staan. Daar kan je het geslacht niet van missen Kijk maar voor jezelf