12 weken echo vleesboom?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by dido84, Jan 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dido84

dido84 Actief lid

Nov 22, 2013
    180
    0
    0
    Heel leuk zo een echo! Kindje zag er goed uit. Lekker beweeglijk. Goed gegroeid. Hartje gehoord. 173 slagen pm. En dan ben je bekend met vleesbomen? Hoezo zie je wat dan? Ja ik zie er 2. Maar is niet erg hoor. Hmmmm ok. Maar vertrouw t niet helemaal. Zijn er nog meer meiden die dit hadden? Het komy blijkbaar vaak voor bij negroïde vrouwen.

2. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik ben niet negroide maar ik heb er ook 2. En tijdens je zwangerschap groeien ze omdat alles goed doorbloed wordt. Bij mij waren ze tijdens de zwangerschap van mijn zoontje geen probleem.

3. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Dit heb ik vandaag ook te horen gekregen. Schijnt niet erg te zijn.
    Ik krijg vrijdag nog een echo om zeker vast te stellen dat het een
    Vleesboom is.

4. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had deze zwangerschap ook een vleesboom. HAD ja. Bij de 20-wekenecho was ie goed te zien. Een klein klompje. Onder invloed van hormomen kan het gaan groeien of juist slinken/verdwijnen.
    Bij de groeiecho (32 weken) was ie ineens verdwenen. Ze kon 'm echt niet meer vinden. Gelukkig maar.
    Het kan geen kwaad mits ie niet een bepaalde grootte bereikt of de baby /baarmoeder in de weg zit.

5. dido84

dido84 Actief lid

Nov 22, 2013
    180
    0
    0

OHhh ok.ze zei ook is niet erg. MAAR t is geen lekker gevoel hahahaha.ik heb pas met de geslachtsbepaling weer een echo. Wat heb jij die van jou vroeg trouwens. Ik heb m een week later.

6. dido84

dido84 Actief lid

Nov 22, 2013
    180
    0
    0

Ohhh ok das wel fijn. Ja hij zat bij mij ver uit dr buurt zei ze gelukkig.

7. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is dan alvast positief :)

Share This Page