Hoi allemaal, Vraagj ik ben vermoedelijk 4 week zwanger. Vrijdag was het 56 en nu was het 162 mooi gestegen. Zij de arts. Helemaal blij, maar nu is de vraag natuurlijk is het echt een mooie waarde bij 4 week? Liefs
het gaat niet zo om de waarde, maar of het mooi stijgt...bij de een is de beginwaarde iets minder dan de ander, als het maar verdubbeld! Ik had 595 bij 4.2 maar als ik 4 dagen eerder de bloedtest had gedaan, had ik waarschijnlijk 150. Het verdubbeld namelijk per 2 dagen geloof ik! Volgens mij is 162 een prima waarde dus. Bij mij zei het ziekenhuis, vanaf 100 zijn we dik tevreden bij week 4.
Goede tip??? Misschien kunnen we elkaar rustig houden ik mag ook morgen namelijk!! Pfff spannend!!! Hoelaat mag je?
Heey dat is toevallig spannend he? Ik moet om 13.00 en jij? Moet eingelijk volgende week gyn maar kennisjes zijn verloskundigen. Heb hun gevraagd. En zo super lief mocht ik morgen komen. Jij eerste echo? heb je veel symptomen? Hoe blijf jij rustig? Succes meis
Ik mag morgen om 14:50 idd eerste echo. 13feb de termijnecho en intake. Hoe ik rustig blijf??? Niet!!! Hahaha de tijd kruipt voorbij... Ben moe nog wat last van mijn borsten en ben sinds 2dagen weer mega misselijk. Verder valt het best mee qua symptomen, en bij jou?? Wat fijn met zo'n kennis haha doe mij er ook een paar heel veel succes morgen en laat je even weten hoe het was?? Ben zeer benieuwd
Heey Ja natuurlijk laat ik het weten jij ook he? Nog even en we kunnen onze klein (tjes) bewonderen Hier ook wisselende symptomen soms misselijk soms last van de borsten wel veel last van de darmen. Als ik soms een dag of twee dagen niets voel schiet ik best in paniek. Heb jij dat ook? Succes vanmiddag denk ook aan jou
Maanvis hoe is het gegaan? Hier leek het goed, maar was nog erg pril om verder iets vasx te kunnen zeggen. Wel leek er iets te bewegen maar ze was erg voorzichtig. maar wat ze zag leek goed.