Ik moet opnieuw bloedprikken voor combi-test.. WFG

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jucade, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wie heeft dit ook wel eens gehad? Heb net een brief van het WFG Hoorn binnen gekregen met een pakketje voor het AMC waar m'n buisje bloed in moet. In de brief stond;

Onlangs heeft u het laboratorium bezocht voor afname van materiaal voor onderzoek. Tot onze spijt was het NIET MOGELIJK OM AL HET AANGEVRAAGDE ONDERZOEK TE VERRICHTEN. Wij verzoeken u daarom vriendelijk nogmaals bij een prikpunt van het WFG langs te komen voor de afname van bloed.

Grrrrr, en ik ben al moeilijk te prikken en krijg er blauwe plekken van etc.. maar WAT kan er niet goed zijn gegaan denk ik dan??

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Had ik ook bij bloedafname voor een glucose test in het begin van de zwangerschap. Bij mij waren ze het gewoon kwijtgeraakt.:(
    Ik moest nog een keer, maar omdat ik geen verschijnselen van suiker heb ben ik niet terug gegaan en hebben ze met 30 weken pas op nieuw gekeken.

3. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Niet goed gelabeld!! Zijn echt eikels daar, sorry voor mijn woordkeuze... Ik kom ook uit die omgeving en ik heb echt geen goed woord voor het WFG. Bij mij ook foutjes met labelen, mijn dochtertje was bijna overleden door hun foutjes, ze heeft onnodig pijn gehad door hun foutjes en zo kan ik nog wel wat dingen vertellen, die fout zijn gegaan... Ze zijn erg dom, niet eerlijk, laks, lui en alles behalve professioneel... Behalve 1 gyn maar de rest pffff bah!! Ik ben bezig met een grote klacht naar het ziekenhuis toe. En als ik dan om me heen hoor hoeveel fouten er daar worden gemaakt.. Echt schandalig.
    Zo dat is eruit haha. Maar ik denk dat ze niet goed hebben gelabeld.. Ik zou gewoon even bellen als ik jou was. Hoef je je niet meer af te vragen waarvoor en ben je er weer gerust op.

Groetjes

4. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    En weet je inmiddels al meer?
    Groetjes

5. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hier ook veel slechte ervaringen over het WFG gehoord....

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee, ook niet meer gevraagt. Maar ik ben ook niet supertevree over hoe het daar (tot nu toe) gaat met de begeleiding van mn zwangerschap.. zie ander topic van mij.

7. 2eXmama

2eXmama Lid

25 mei 2010
    16
    0
    0
    Het WFG wordt ook wel het West Fries Slachthuis genoemd!!! Heb er zelf ook erg slechte ervaringen met mijn zoon

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Met de bevalling van Justin waren ze erg goed/professioneel en aardig.. Nou ja, hopelijk valt t allemaal mee volgende week vrijdag.

9. jelte

jelte Actief lid

18 jun 2010
    101
    0
    0
    orthopedagoog
    Er zijn erg veel buisjes nodig, dus er kan idd wat fout zijn gegaan met labelen...

10. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik vind het een treurige zaak daar. Zolang er geen acute hulp nodig is gaan wij er niet meer heen. Zo onwijs veel fouten en zo nuchter, dom en niet verder kijken en eht belangrijkste het gebrek aan communiceren... Ik ben bezig met een klacht. Ook bij de tuchtraad. Wie weet word het nog wel eens gepubliceerd want ik wil andere mensen waarschuwen.

Gelukkig is het goed gegaan bij jou kindje. Hopelijk zal dat nu weer zo gaan. En ik ben blij dat jij ze wel professioneel vind!
    Maar ik?, professioneel haha.. Nee dat woord vind ik niet bij ze passen.

En dan trouwens het labelen wat mis gaat vind ik ook echt een schande....

Succes met je zwangerschap en ik hoop voor je dat alles voorspoedig zal gaan en dat je onder behandeling van dokter Rosier bent. Die is wel echt onwijs goed en proffesioneel. Daar hoor je mij niet over.
    Maar de vele anderen......

Groetjes

11. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik woon zelf ook in Hoorn en de verhalen over het WFG maken me behoorlijk bang. Een paar weken geleden is het kindje van de vriendin van mijn schoonzus dood geboren omdat ze te lang hadden gewacht met een keizersnede.

Ik hoop echt dat ik gewoon lekker thuis kan bevallen en niet naar het ziekenhuis hoef :(

Deel Deze Pagina