echo in 5 de week

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by kim2610, Jan 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim2610

kim2610 Actief lid

Dec 7, 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Hallo dames

Ik heb een vraagje, morgen heb ik mijn nod, ik weet al sinds maandag dat ik zwanger ben, en heb maandag een afspraak bij gynea, dan ben ik 4 weken en drie dagen zwanger.

Zou hij al iets kunnen zien op de echo? (eventueel tweeling als het zo is)

Lieve groetjes

Kim

2. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Ik heb nog nooit zo'n vroege echo gehad, maar volgens mij kunnen ze dan nog nauwelijks iets zien. In ieder geval geen kindje. In het begin kun je wel een vruchtzakje zien, maar weet niet of dat ook al zo vroeg is.

3. kim2610

kim2610 Actief lid

Dec 7, 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    nee kindje zal nog niet, maar zouden ze een tweeling al kunnen zien denk je?

4. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Als je vruchtzakjes kunt zien, dan zou je dat wel moeten kunnen zien denk ik. Bij een tweeling zouden dat er twee moeten zijn toch?

5. Chai

Chai Niet meer actief

Volgensmij kunnen ze nog niks zien met 4,3 weken... nog nooit van gehoord ook zoeen vroege echo.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

nee ze zien nog niks, en ook niet of het een tweeling is. (waarom, denk je dat dan?)

misschien zien ze verdikt slijmvlies of een zwangerschapsring, maar dat zal het zijn denk ik.

7. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Ja, ik weet inderdaad ook niet of je zo vroeg uberhaubt al een vruchtzakje kunt zien... Volgens mij valt er nog weinig uit op te maken, uit zo'n echo. Maar kun je een vruchtzakje zien, dan zie je denk ik ook of het er twee zijn.

8. kim2610

kim2610 Actief lid

Dec 7, 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    De echo is zo vroeg omdat mijn gyneacoloog met vakantie gaat.

Ik was al 7 dagen voor nod misselijk en had al redelijk hoog HCG volgens ha in bloed, vandaar misschien tweeling..

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nee ze kunnen op die termijn echt niets zien weet ik uit ervaring. Zelfs geen vruchtzakje.
    Het enige wat hij kan zien is verdikt slijmvlies, meer niet. Echo heeft ook echt weinig zin op zo,n prille zwangerschap. Met 5,5 weken kan je w.s het vruchtzakje wel zien.

Hoe hoog was je hcg? Mijn hcg was met 4,5 weken ook al vrij hoog.

10. kim2610

kim2610 Actief lid

Dec 7, 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    mijn HCG was 36, 4 dagen voor Nod, en bij jou?

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk niet dat het veel zegt. mijn nicht was zwanger van een drieling en testte op haar nod nog negatief ;)

12. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik heb met 5 weken & 1 dag een echo gehad, daar was een heel klein vruchtzakje op te zien ..

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Mijn hcg was met 4 weken 153 al en het is er toch maar 1. De een bouwt sneller op als de ander. En idd een vriendin van me teste pas 1 dag na nod positief en kreeg een 2 ling;)
    Maar met 4 weken is op de echo niets te zien

14. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Ja, maar mijn gyn kon ook zien dat ik aan het ovuleren was, dan kunnen ze toch ook een beginnende zwangerschap zien? En als het twee aparte bevruchtingen zijn, toch ook? Misschien niet als het 1 eitjes is dat zich gesplitst heeft. Of zit ik er nou helemaal naast?

15. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb ook zo vroeg een echo gehad omdat mijn menstruatie onregelmatig is. De verloskundige gaf aan dat mijn zwangerschap kleinder dan 5 weken is en je zag al een vruchtzakje met een dooier erin ik zal ook even voor je een foto toevoegen :)

16. kim2610

kim2610 Actief lid

Dec 7, 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    dag dames

Bedankt voor de reacries, ik ben netterug van de gyneacoloog en er was nog niet veel te zien. Juist een klein vruchtzakje, een zwart stipje maar dat kon hijz elf niet met 100 % zekerheid zeggen. Volgende week donderdag gaan we terug en dan zullen we meer zien.

groetjes

17. sunny03

sunny03 Actief lid

Feb 16, 2009
    144
    0
    0
    hallo ik heb gisteren net zo'n echo gehad, en er was alleen een zwart stipje te zien, ik voel me zwanger en mijn test was positief en toch moet ik twee keer bloed laten prikken en hebben ze me nog niet gefeliciteerd, en ik moet maandag terug dan hopen ze meer te kunnen zien, spannend he en ik word hier toch wel onzeker van, jij? jij moet vandaag terug he? hoe is het gegaan?

Share This Page