ik heb het even omcirkeld. het is een foto van een dvd, de echoscopist heeft geen foto van het geslacht gemaakt. ben gewoon benieuwd of jullie het ook zien! hoofdje ligt links trouwens.
omdat het uitsteekt zou je zeggen een jongen... maar de 3 streepjes zijn zo duidelijk dat ik toch op een meisje zou gokken!
Nu ik de foto vergoot lijkt het ook geen potty shot maar kijken we ook tegen de ribbetjes!?!?! Dus dan zou dat inderdaad niet het geslacht kunnen zijn!
de echochopist zei een jongen. ik zal nog even kijken of ik een duidelijkere foto kan maken. het leuke was dat mijn vriend (echt een leek in dit soort dingen) het als eerste zei/zag. had het zelf al wel gezien naar mijn idee.
Hmmm ik zie het nog steeds niet. Mijn echoscopiste had echt een potty shot gemaakt en daar een tijd naar gekeken.
Ik heb het in het filmpje een aantal keren zeer duidelijk voorbij zien komen. snel dat wel maar een echte boy
de foto is wat wazig maar je ziet idd de rug dan onder het billetje en hij schijnt als het ware een beetje tussen de beentjes door en daar ligt toch echt netjes een piemeltje en balletjes. (in het filmpje duidelijker te zien.
Ik bedoel ook dat ik niet zie dat het een jongen is maar ik zie er gewoon helemaal niks in ben ook een expert dus door mijn reactie hoef je ook niet te twijfelen hoor