Met exact 16 weken hebben we een echo laten maken om het geslacht te bepalen: een jongetje!! We kregen er ook een paar gratis 3d-foto's bij en als ik die nu terugkijk dan vind ik de neus er zo apart uitzien. Wij hebben zelf allebei een kleine 'normale' neus, niks bijzonders aan. Op foto 1 lijkt de neus heel groot en bol', op foto 2 lijkt de neus dan weer een stuk kleiner, maar met een aparte bovenlip? en foto 3 lijkt het wat normaler, maar dan ljkt het weer of de neus en bovenlip 1 zijn. Wat vinden jullie van de foto's? Krijgt onze knul nou zo'n grote aparte neus of wordt het beeld vertekend omdat het pas 16 weken is en/of kan het nog bijtrekken? op de dag zelf zag het gezichtje/neus er helemaal niet raar uit ofzo, maar op de foto's valt het me opeens op.
Je kindje is nu nog zo mager dat de botjes uitsteken..hij zal een normaal neusje krijgen hoor Hier ons meisje met 18wk en ook een "raar" neusje.
Inderdaad, die kleintjes zijn vel over been. Je kunt er dus niks over zeggen. Ik heb met 18 en 27 wkn een pretecho gehad en het verschil was héél groot, dus het komt helemaal goed hoor!
dat is het ding met pretecho's op zo'n vroege termijn, dan ziet je kindje er gewoon nog niet helemaal uit als een kindje, ofzo komt vast wel goed!
ik las even met jullie mee, ik heb ook met 18 weken 1 gezichtfoto gekregen en viel ook meteen over die neus, hihihih blij te horen dat ik niet de enigste ben
noem het altijd rond die tijd alieens omdat het er zo uit ziet komt gewoon omdat het nog niet volgroeid straks na de 20 weken zul je zien dat het allemaal bijtrekt