gezichtje op 3d echo 16 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door emma84, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Met exact 16 weken hebben we een echo laten maken om het geslacht te bepalen: een jongetje!!

We kregen er ook een paar gratis 3d-foto's bij en als ik die nu terugkijk dan vind ik de neus er zo apart uitzien. Wij hebben zelf allebei een kleine 'normale' neus, niks bijzonders aan.

Op foto 1 lijkt de neus heel groot en bol', op foto 2 lijkt de neus dan weer een stuk kleiner, maar met een aparte bovenlip?
    en foto 3 lijkt het wat normaler, maar dan ljkt het weer of de neus en bovenlip 1 zijn.

Wat vinden jullie van de foto's? Krijgt onze knul nou zo'n grote aparte neus of wordt het beeld vertekend omdat het pas 16 weken is en/of kan het nog bijtrekken?

op de dag zelf zag het gezichtje/neus er helemaal niet raar uit ofzo, maar op de foto's valt het me opeens op.

Bijgevoegde bestanden:

• forum1.jpg
      forum1.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,1 KB
      Weergaven:
      588
    • forum2.jpg
      forum2.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      1.463
  2. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    en foto 3:

Bijgevoegde bestanden:

• forum3.jpg
      forum3.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,6 KB
      Weergaven:
      2.558
  3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Dat lijkt maar zo.. Weet zeker dat je kindje een gewone neus heeft.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je kindje is nu nog zo mager dat de botjes uitsteken..hij zal een normaal neusje krijgen hoor;)

Hier ons meisje met 18wk en ook een "raar" neusje.

5. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    toch wel fijn om te lezen! komt helemaal goed dus ;)

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Inderdaad, die kleintjes zijn vel over been. Je kunt er dus niks over zeggen.
    Ik heb met 18 en 27 wkn een pretecho gehad en het verschil was héél groot, dus het komt helemaal goed hoor!;)

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    dat is het ding met pretecho's op zo'n vroege termijn, dan ziet je kindje er gewoon nog niet helemaal uit als een kindje, ofzo ;) komt vast wel goed!

8. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

ik las even met jullie mee, ik heb ook met 18 weken 1 gezichtfoto gekregen en viel ook meteen over die neus, hihihih blij te horen dat ik niet de enigste ben

9. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    noem het altijd rond die tijd alieens omdat het er zo uit ziet komt gewoon omdat het nog niet volgroeid straks na de 20 weken zul je zien dat het allemaal bijtrekt

Deel Deze Pagina