Morgen2e echo.. termijnecho

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by LinOo, Jun 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LinOo

LinOo Bekend lid

May 6, 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoihoi.

Morgen heb ik eindelijk weer een echo.. Ik begin enorm zenuwachtig te worden.. Na 1.5 jaar en 2 mk zou het nu zo fijn zijn als het goed mag gaan.

Hoewel ik geen enkele reden heb om te denken dat het niet goed zit, blijft het toch door mn achterhoofd gaan.. Bij de ma had ik immers ook niks door..

Wel naïef misschien.. Ik ben alleen maar bezig met "laat het hartje aub nog kloppen" terwijl morgen dus gewoon ook echt de termijn echo is.. En die dus ook belangrijk is..

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit bericht wil.. Maar ik wilde het even van me afschrijven :)

Ik wil zoo enorm graag komend weekend de vrienden langs kunnen gaan en ze dit nieuws kunnen vertellen! :(

2. Storm1

Storm1 Actief lid

May 19, 2014
    208
    0
    0
    De zenuwen zijn altijd killing vlak voor een echo.. (Volgens mij hebben alle bijna alle zwangere vrouwen dat)

Succes, moet vast goed komen en laat je weten hoe t is gegaan?

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Kan het mij zo goed voorstellen. Mijn miskraam had ik vorig jaar ook niet door. Tot de 12 weken zo bang geweest omdat ik toen ons kindje verloren ben met 12 weken.

Ditmaal spookte het ook zo vaak door mijn hoofd maar als ik belde mocht ik direct voor een echo langs komen. Na de 12 weken werd ik wat rustiger en vanaf 14 weken luister ik om de dag naar de hartjes met de angelsound.

Het is normaal dat je zo zenuwachtig bent en het zal bij elke echo blijven. Misschien bij jou wat erger door de miskraam, maar probeer positief te blijven!!

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik was ook enorm zenuwachtig voor de eerste echo. Wij waren gelijk de 1e maand zwanger, nooit een miskraam of andere problemen gehad. In ons geval was het zo van... het kan toch niet allemaal in 1 keer goed gaan? Dus de echo was zenuwslopend. Ik kan me in jou geval dan dus heel goed voorstellen dat je super super zenuwachtig bent, je hebt immers meegemaakt hoe het ook kan gaan.
    Maar maak je niet te druk hoor! Is niet goed voor je bloeddruk. Als dit kindje bij jullie wil zijn dan zal het blijven zitten. Ga daar altijd vanuit.
    Succes!!

5. LinOo

LinOo Bekend lid

May 6, 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alles goed! Een stuiterende en zwaaiende beeb!

Ik weet niet of de arts nu alles gecheckt heeft wat bij de termijnecho gebeurd.. Maar t zag er allemaal heel goed uit.
    Ik ben nu geschat op 9+6.. En mag naar de vk toe :)

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd wat fijn!

Share This Page