Hoi allemaal, Bedankt vor jullie meelevende reacties, het gaat nu redelijk me me. Slaap nog slecht en zie dingen wat er gebeurd zijn in het ziekenhuis voor me. Heb nog weining tot geen eetlust maar probeer het wel. Kan me nog niet goed consentreren. Ben nog in de ziektewet want ik kan het nog niet opbrengen om aan het werk te gaan. Hoop dat het gauw wat beter met me gaat. We zijn aan het wachten op het pathalogisch onderzoek, onze taxichauffeur(vriend) kan het nog niet faxen of e-mailen omdat hij veel moet werken. We hopen dat hij gauw tijd heeft. Groetjes Toi
tjemog wat een vreselijk verhaal.. Wat een hel hebben jullie moeten doorstaan daar...... Wat fijn dat iemand jullei daar gelukkig heeft kunnen helpen, maar het verlies in bijna ontroostbaar. Ik hoop dat jullei het samen een plekje kunnen geven als je eenmaal alle gegevens heb gekregen en dat jullie samen (sterker) aan de toekomst kunnen beginnen.... Heel veel succes
Heel veel sterkte en wat erg dat het zo gelopen is. Ik kreeg 6 weken geleden in Tunesie tijdens mijn vakantie een miskraam, maar ben daar ondanks de taalbarriere wel goed geholpen en gecurriteerd. Ik hoop dat je het snel kunt afsluiten en het verdriet een plaatsje kunt geven. Houd ons op de hoogte. Sterkte en liefs
Vandaag eindelijk de fax ontvangen, onze vriend was het papier kwijt en moest weer naar het ziekenhuis om het te halen. Is daar wederom de gehele dag mee bezig geweest. Voelde me er erg schuldig over dat hij op zijn vrije dag daar in het ziekenhuis was. Maar nu de fax binnen is kan ik er geen pepernoot van bakken jammer genoeg. Had gehoopt er een sexe uit te kunnen halen maar dat is volgens mij niet te achterhalen naar 12 weken. (werd mij verteld vandaag) We hebben ons kindje een naam gegeven en had graag willen weten of het een meisje of jongen was maar heb er nu vrede mee dat we daar niet meer achter kunnen komen. Probeer wel de fax te laten vertalen door een vertaler die niet teveel vraagt. Dus mensen hebben jullie een suggestie ik hou me aanbevolen. Groetjes Toi
pfff Nu weet je nog steeds niks eigenlijk. Terwijl het wel fijn zou zijn als je de juiste naam kan gebruiken. Ik hoop dat je een vertaler kan vinden. Zodat je meer duidelijkheid kan krijgen, dat zou wel heel fijn zijn. Sterkte en ik hoop dat je straks meer zekerheid mag krijgen. Groetjes
Och hoe verschrikkelijk allemaal!Wat een lieve man die taxichauffeur,gelukkig was die er nog voor jullie!Ik wens je heel veel sterkte toe,echt waar!!
ken je niemand in je omgeving meis die turks kent? ik ken wel iemand maar heb daar op dit moment niet zoveel contact mee ik wil hem wel een emailtje sturen met de vraag of hij contact wilt opnemen via email of zo laat me maar even weten of je dat wilt ik wens jullie heel veel sterkte tis verschrikkelijk allemaal maar goed dat er nog mensen zijn die zich het lot van een ander aantrekt (lieve taxi chauffeur u krijgt een dikke knufff van me mmwwaa) meis heel veel sterkte xxxxxxxx debbie
Nu kun je het een plekje geven. Ik wens jullie heel veel succes met het verwerken van het verdriet. En voor jou hoop ik dat je die nare ervaringen een beetje uit je hoofd kunt zetten.
Bedankt allemaal voor die lieve woorden van jullie. Ik probeer het leven weer een beetje op te pakken. Moet bekennen dat ik nog weinig zin in dingen heb, kan het nog niet opbrengen, maar dat komt wel weer. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Toi
Het valt niet mee allemaal. Ik krijg er kippevel van. Heel veel sterkte met het verdriet, ook voor je man. En veel succes bij een volgende zwangerschap. Liefs Nancy
Nu moet ik wat vertellen, Mijn zwager is met zijn vriendin gisteravond op vakantie gegaan naar Turkije. Zijn vriendin was ongeveer 8 weken zwanger van de eerste. Hij belde ons woensdagmorgen op om te vertellen dat ze zwanger waren en dat ze naar de huisarts gingen om te vragen of het kwaad kon om naar Turkije op vakantie te gaan i.v.m de vogelgriep. Ze zijn gegaan en een uur geleden belde hij op om te zeggen dat hij en zijn vriendin in het ziekenhuis waren. Ze had een miskraam gekregen. Ik moest meteen aan dit verhaal denken wat ik vanmorgen gelezen had. Groetjes Nancy
Wat verschrikkelijk naar zeg. En ook nog op vakantie. Dat is toch echt verschrikkelijk. ik heb er verder geen woorden voor. Sterkte liefs
Hoi Nancy, He bah wat een toestand, ik hoop dat ze niet het zelfde hoeft mee te maken wat ik heb moeten doorstaan. Slaap er nog steeds slecht van. Ik wens je zwager en vriendin heel veel sterkte. Waar precies zitten ze in turkije? Ik zat in antalya en ben naar het universiteit ziekenhuis geweest. (was wel de beste van antalya) Liefs toi
hoi meid das niet niks wat je mee heb gemaakt en dat je het ook nog dit in turkije krijgt. Wel lief van die taxichauffeur dat die je geholpen heeft. Wens je heeel veeel sterkte de komende tijd jij en je vriend groetjes marjon .