12 weken en 1 dag miskraam in turkije

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toi, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Wat erg zeg voor jullie.... ben er ook erg stil van, dit wens je niemand toe...heel veel sterkte
     
  2. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Toi,
    Ik heb het nog eens gevraagd aan mijn man, maar volgens hem zitten ze ook in antalya. We hebben eigenlijk niets meer van ze gehoord, ik heb ze wel nog een sms je gestuurd, maar niks meer op gehoord.
    Zaterdagavond komen ze terug dus volgende week weet ik meer.
    Ik kreeg er gewoon kippevel van toen ik jouw verhaal las.
    En ik kreeg meteen een heel akelig gevoel, ik dacht o'jee Rogier & Anouk zijn nu ook daar naar toe, en Anouk is 8 weken zwanger. Ze zullen nu toch niet ook in een ziekenhuis zitten dat Anouk een miskraam heeft gehad.
    Nance, dacht ik toen schei uit met die gekke gedachtes. En verdorie een uur later gaat de telefoon ik kreeg meteen heel erg last van hart kloppingen en een misselijk gevoel, heel akelig. :(
    Maar hoe is het eigenlijk met jouw nu???
    Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. En heel veel succes met een eventuele volgende zwangerschap, ik zal aan je denken.

    Liefs Nancy
     
  3. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi Nancy,

    Hoe is het met je zwager en schoonzus?
    Ik hoor het wel van je.

    Groetjes Toi
     
  4. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    Ik wil framboosje nog een keer bedanken voor de moeite die ze genomen heeft om het te laten vertalen van het pathologisch rapport.

    Nu even....ik menstueer gelukkig dus weer een zorg minder. Ben naar een paragnoste geweest en die vertelde dat het een jongetje is en dat de aanleg van de placenta niet goed was, daar zat een bloeding en daardoor kreeg de baby niet genoeg voedingsstoffen en is het langzaam overleden.
    Het heeft me heel erg goed geholpen om naar haar toe te gaan. Ik kan het een beter plekje geven. Nu hopen dat we gauw weer zwanger worden van een gezond kindje.

    Liefs Toi
     
  5. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Dat is toch een soort van geruststelling.
    Sterkte!
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wooow wat een nachtmerrie dat verhaal. Heb er een brok van in mijn keel. Fijn dat het gesprek met de paragnoste je goed heeft gedaan. En wat een lieve taxichauffeur idd. De naam Hope is zeker op zijn plek. Hoop dat je snel weer zwanger mag raken van een supergezonde baby.
    Heel veel geluk samen!
    X L4a
     
  7. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    Het gaat redelijk met me, vorige week zondag heeft onze taxichauffeur nog gebeld (wat een schatje) hij vroeg gelijk wanneer we weer naar turkijke kwamen. Ik begin het "gewone" leven weer op te pakken. Ben begonnen met temperaturen om te kijken wanneer ik een eisprong heb, maar ik heb een hele lange cyclus van ongeveer 6 weken. Dus we wachten maar af hoe dat gaat worden. Wel is raar dat ik bij dag 8 een temp had van 36,7 en nu bij dag 11 en temp heb van 36,4. Je temp moet toch iets verhogen bij een eisprong?? :rolleyes:
    Ik hoor van jullie.

    Liefs Toi
     
  8. Niet meer actief

    als de eisprong er begint aan te komen zakt juist de temp zodra de eisprong er is geweest gaat de temp weer omhoog en blijft hoog totdat je ongi wordt en dan zakt de temp weer tenzij je zwanger bent dan blijft de temp een fractie hoger als normaal
     
  9. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoelang blijft de temp dan laag? Ja sorry ik heb er helemaal geen verstand van.
    Kan er ook geen pepernoot van bakken. Temp gaat op en af.
    Nu 2 dagen 36.4, 2 dagen ervoor 36,6.
     

Deel Deze Pagina