Vanmorgen op tv..

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Madelon84, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

zat ik met mijn oudste "de bruine beer in het blauwe huis" te kijken (ik weet het, dat is heeeeel vroeg;))
    en daarin gingen ze toen een flesje geven. het kleine beestje (muis?) vroeg aan de beer: Krijgen baby's altijd melk uit een flesje? Beer: Nee, baby's drinken meestal bij de moeder, maar als de moeder er niet is uit een flesje.

Kijk, dat vind ik nou goed dat ze dat leren. Stom he, ik kan daar gewoon blij van worden!

2. jazz

jazz Niet meer actief

Het is een geweldig programma keek het ook zelf altijd met veel plezier met de kinderen...

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat lief :)

4. fafa

fafa Niet meer actief

hahaha, wat goed!

eindelijk eens een "tegengeluid" voor het eeuwige clichébeeld in de media van de babymetfles.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Oeh, wat een goede.
    Leuk programma ook!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hahahahaha.. wat lief

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ja, bij Dora was het gisteren een ander verhaal...
    Dora's moeder was zwanger, maar wij 'moesten nog raden wat er was': "Er komt iemand bij Dora wonen, hij slaapt in een wiegje, drinkt uit een flesje..." etc.

Nou vind ik Dora sowieso stom, dus dat helpt ook niet, hihi!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh dat is leuk! Ik wil mijn dochter ook leren dat baby's bij de mama's drinken, maar dat is soms nog best moeilijk. Veel mensen gaan al standaart over flesjes... Maar tot nu toe, legt ze haar pop altijd aan de borst als ik vraag 'moet de baby drinken?' :D

9. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ja ik irriteer me daar dus ook altijd aan, dat het op tv en in boekjes bijna standaard is dat baby's flesjes krijgen.

mijn oudste vind het juist vreemd als de jongste een flesje krijgt (als ik werken ben)

Deel Deze Pagina