pos test toch bloedingen...

Discussie in 'Miskraam' gestart door bibby, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibby

bibby Lid

21 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ladies,

hier mijn verhaaltje en hoop op wat reacties.

ik was tot met sept 2013 aan de prikpil toen dus gestopt en 31 december 2013 mn eerste ongi. (dat is dus 3maanden na gestopt te te zijn) vervolgens in januari cyclus 28 dagen en februari cyclus 26 dagen.

nu heb ik van de week een pretest gekocht omdat ik toch nieuwschierig was, en was positief! dat was 4 dagen voor de 28 cyclus, toen elke dag t/m vandaag-alles positief. echter op dag 26 kreeg ik n beetje slijmachtig ietse en bloed en elke dag n beetje-nu bloed meer maar niet heel veel-maar ik zou gewoon denken oh ongi-
    .. ik denk dat het weg is-ookal zegt test positief, , ik moet aanstaande maandag naar mijn huisarts. vind het echt echt vervelend en doe geen pretest meer want kan van alles misgaan en maakt jezelf helemaal gek, ook lees je dat je gewoon bloedingen kan hebben terwijl je zwanger bent zelfs hele zwangerschap, maar ik denk niet dat dat bij mij geval is.

iemand ook zoiets meegemaakt? ik houd jullie op de hoogte

groetjes
    bibby

2. bibby

bibby Lid

21 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi peeps,
    Wat een gedoe. Wachten tor morgen. Vloei nog steeds maar toch net test gedaan cb.werd gelijk een kruisje. Maar il bloed wn ik voel niks, geen kwalen. Jammer dat ik nergens kan vinden hie lang hcg in je urine blijft. Morgen joop il duidelijkheid.

Grts bibby

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Het zou natuurlijk een innestelingsbloeding kunnen zijn. Is het minderq bloedverlies als bij een normale menstruatie? Hoop voor je dat dat het is.

4. bibby

bibby Lid

21 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey chica, bedankt voor je berichtje. Ja het s minder dan de vorige 2 maanden dat ik gwn ongesteld werd.. Ik hoop op n wereldwonder. Maar goed.ik laat morgen weten.

Blessings en Njoy je roze wolkje ♡♡♡♡

Grts bibby

5. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Zal voor je duimen morgen

6. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hey meid, hoe was het vandaag?

7. bibby

bibby Lid

21 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey chica...bedankt voor je interesse. ik heb de uitslag en deze is volgens dokter positief.♡ ik zal dan ook niet verder i deze topic schrijven. Ik bloed novg wel beetje dus blijft raar. Ik wens alle meiden heeeeeeel veeeeeel succes en power. Liefs bibby

8. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Fijn om te horen bibby, hopelijk verder een voorspoedige zwangerschap:)

Deel Deze Pagina