Van de term bandenpijn had ik wel al gehoord, maar het is echt net of ze messen in de zijkant van mijn onderbuik en liezen steken! Is dat bij jullie ook zo heftig?
Ja, soms wel en ik had het al vroeg. Ik had ook al vroeg een buikje. Met ongeveer 15 weken ben ik zo'n buikband voor onder je kleren gaan dragen en sindsdien is het echt minder. Aanradertje dus!
Heel herkenbaar. Erg pijnlijk en vervelend. Vooral als ik op moet staan of eerste paar stappen lopen. Toch maar eens kijken voor zo'n buikband. .
Bij mij doet het ook zo'n pijn idd. En meestal tegelijkertijd aan de voor- en achterkant. Gelukkig trekt het net zo snel weer weg.
Yip, dat herken ik wel Vooral als ik een stukje ga wandelen met de hond dan kan het ineens opzetten en kan ik echt even dubbel staan van de pijnlijke steken
Zal van de week eens kijken voor zo'n buikband, bedankt voor de tip! Kunnen jullie me nog een bep merk aanraden? En hoelang houdt de pijn aan bij jullie?
Van de week had ik echt de hele dag last. Toen stond ik wel ff op het punt om de vk te bellen of het allemaal goed was.. (gelukkig hadden we s avonds een controle en het hartje klopte gewoon goed) Maar nu is het maar een paar keer per dag. Ik merk wel dat als ik veel heb gedaan dat ik het dan erger heb. Dus ik doe nu (en dan ben ik pas 16.2) het huishouden gewoon lekker gespreid over de hele week. En rustiger aan op mijn werk Merk buikband ben ik ook wel benieuwd naar!
kan zeker heel erg veel pijn doen vooral als ik te lang op mijn zij heb gelegen op links , niet te harden gewoon
Ik heb een buikband van het merk Carrywell (of carriwell) en die bevalt prima. Hij is naadloos dus zit netjes onder een aansluitend jurkje of topje. Bij de prenatal kost deze maar 11 euro. Ze hebben ook de buikband van Anita maar deze is veel duurder. Als je echt serieuze pijnklachten hebt in je bekken of rug is die laatste misschien wel beter want deze kun je met banden met klittenband helemaal verstellen. Nadeel is dat je die banden goed ziet zitten onder aansluitende kleding. Ik heb het eerst eens met die goedkope van Carrywell geprobeerd en ik ben heel tevreden. Bijna geen klachten meer. De verkoopster van de prenatal zei dat ik hem niet te vaak moest dragen omdat mijn buikspieren dan lui zouden worden maar mijn fysiotherapeut zei dat dat niks uitmaakte en als ik er baat bij had dat ik hem gewoon kon dragen.
Ja hier ook zo'n last van. Had gister de hele dag megapijn, kon niet eens meer rechtop lopen. Na een paar paracetamol ging het gelukkig weg. Ik ben niet zo'n pillenslikker maar dat was wel heel fijn. Dus als t te erg wordt is dat mijn tip. En je buik ondersteunen met een band helpt idd ook
Ik heb het ook af en toe. Maar ik buig m'n lichaam dan meteen weer krom en dan gaat het eigenlijk meteen wel weg... Verder niet echt veel last van ofzo. Ik heb het liever dan misselijkheid
Jup, dat doet vreselijk zeer!! Alsof er een mes in je buik gestoken wordt Nu al een paar weken weinig last *klopt af*, maar begon wel al snel hier!
Ik heb het vooral snachts, word er wakker van... moet ik echt even de pijn wegpuffen haha..(niet grappig!)
Bedankt voor het merk van de buikband! Hier gelukkig ook wat afgenomen, maar man wat kan dat zeer doen zeg! (En dan ook echt 1,5 dag bij mij..)
Ja vannacht met omdraaien! Auw!!! Kan dan echt niet meer zonder hulp terug draaien, heel vervelend en pijnlijk. Vind het echt een rot pijn.