12 weken Geen voetjes gezien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door stampertje, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb gisteren mijn 12 weken echo gehad en eht mooie was ik ben 3 dagen vooruit gezet dus vandaag 12 en 4 dagen!!! We hebben handjes met vingertjes giezien niertjes maagje blaasje enzo. Maar nou konden ze de voetjes niet zien wel de beentjes. Ik baal hier wel van dalijk heeft mijn kindje geen voetjes en dan???? Hebben jullie dat ook gehad? Ik krijg de volgende echo ook pas met 20 weken!!!

2. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum Belgiƫ
    Heeft de vk je niet meer gezegd of gerustgesteld?
    Moest ze zich idd zorgen maken, dan veronderstel ik toch dat ze je sneller voor een extra echo zou laten terugkomen.

En kan je anders niet naar een echobureau gaan? Zou gek worden moest ik 8 weken wachten...

Sterkte!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Rustig aan!! handjes zie je nu eenmaal sneller omdat die in de buurt van het hartje zitten. bij colin zag ik pas duidelijke tenen bij 30 weken odat het daarvoor simpelweg niet opvalt.

Niet druk o maken want die voetjes zitten er gewoon hoor als de echoscopiste niet aangeeft dat er iets is.

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik denk dat de vk wel een extra echo zou maken als ze zich zorgen zou maken. Als het je niet lekker zit gewoon even bellen!!

Succes! :)

5. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb bij de 20 weken echo zelfs geen voeten gezien. Beeb lag er niet goed voor. Handjes heb ik pas 1 keer gezien.

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Als je je echt zorgen maakt, zou ik geen 8 weken wachten hoor op de volgende echo. Gewoon melden aan de vk, dan maken ze er vast nog een als ze zelf een apparaat hebben.
    Ik heb volgens mij wel al voeten gezien met 12 weken echo, maar dat komt vast door hoe ze liggen.

7. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Heel herkenbaar hoor!!! Ik had hetzelfde, maar dan met de beentjes.
    Ik zag ze niet op de echo en de verloskundige zag er niks verontrustends op. Ook op de foto die we meekregen, zag ik geen beentjes:). Doordat de verloskundige niet raar opkeek, was ik enigzins wel gerustgesteld, maar het bleef knagen en heb me er 4 weken mee bezig gehouden. Mijn verloskindige heeft zelf een echo apparaat en na 4 weken dus keek ze nog eens, puur voor mijn gemoedsrust. En daar zag ik 2 mooie trappelende beentjes!!!

Probeer er aan vast te houden dat de verloskundige niks raars zag.
    Als je je druk blijft maken, even bellen.

Het is vast en zeker dik in orde

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    mijn vk heeft niet zelf een echo apparaat. Ik laat gewoon een pretecho maken denk ik dan kan ik het alsnog zien.

9. Induna

Induna Actief lid

28 apr 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen dinsdag mijn 12 weken echo gehad.. (wat is dat leuk zeg!).. De echo dame moest flink zoeken naar 2 benen, en mijn ukkie had "ook geen voetjes". Ze gaf aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken, de kleine lag er niet goed voor.. Het schijnt wel vaker voor te komen..
    En dat is dus zo, als ik jouw verhaal lees. Ik denk dat het wel goed komt, heb er vertrouwen in!
    En bij de 20 weken kun je er nog even extra naar vragen, hopelijk zien ze dan wel voetjes ;)

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    wij hebben van de 20weken echo een mooie foto van een voetje, (pretecho) dit was erg goed te zien. maar de echoscopiste vond het zelf ook erg mooi om te zien en zei ook heel verbaasd: oh moet je kijken wat duidelijk!! ze was zelf ook onder de indruk volgens mij:D (de benen waren ook goed zichtbaar, beter dan handjes)

denk dat het eraan ligt hoe ze ervoor liggen. maar als je het niet ziet zitten zou ik geen 8weken wachten, dat vind ik ook erg lang als je licht gestresst bent.

11. mieptiep

mieptiep Lid

2 jun 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is heel normaal. Een baby heeft met 12 weken niet altijd gestrekte beentjes en kan het dan niet strekken dan hoef je geen voetjes te zien.

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier ook pas met 17 weken voetjes gezien! (waren 'al' 1,8 cm haha)

maar daarvoor ook nooit voetjes gezien hoor, dus durf te wedden dat ook jullie kleine ukkie gewoon voeten heeft ;)

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zolang je echoscopiste niets verontrustends heeft gezegd, geen zorgen hoor! En anders voor de zekerheid even bellen of je een extra echo mag. Geen pret echo doen om deze reden hoor! Niet alle pret echo scopisten zijn medisch opgeleid ( Degenen die de structurele echo's maken zijn hiervoor opgeleid ) dus bij een pret echo kan je ook geen 'garantie' krijgen zoals een medisch opgeleid iemand die wel kan en mag geven.

Deel Deze Pagina