mijn echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Fayy, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

had al een topic geopend met echo's showen maar had nu even een andere vraag en daar zit ik al sinds de dag dat ik de echo heb behoorlijk mee, en wil niemand tot last zijn en mocht dat wel zo wezen, gewoon voorbij lezen!

daar waar ik een groen streepje bij heb gezet zijn net oogjes en daar waar ik roze streepjes heb bij gezet zijn de kaakjes en dat van de kaakjes heb ik goed onthouden toen bij de echo!! maar kunnen daar waar de groene lijntjes staan de ogen zijn? dan zou de kaak toch heel raar op de plek zitten? weet iemand anders wat die zwarte puntjes zijn dan?
    ik weet het ik moet me geen zorgen maken want alles is in orde met het wonder maar ben gewoon benieuwd. en ik geef toe.. heb bijna niet geluisterd bij de verloskundige wat wat nou precies was want was helemaal verloren ;)

liefs van mij

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als ik de echo zie, zou ik denken dat het kindje omhoog kijkt.... en niet recht 'de camera' in...

ik zie dus alleen geen kleur ;) en weet niet welke streepjes je bedoelt met wat... Dus welke 'zeker' zouden zijn...

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

ook niet als je er op klikt toevallig want heb mooie lijntjes getrokken hoor :p of bedoel je die witte van de echo zelf? waarmee ik de kaakjes bedoel? miss even uitvergroten anders weet ik het ook niet goed uit te leggen, grr ;) lastig die echo's :p haha

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tja, persoonlijk denk ik dat het allemaal nog wat te klein is om alles te herkennen.. Bij onze echo met 9+3 konden we net een beetje een profiel van 't hoofdje zien, maar nog niet echt duidelijk..

Op je volgende echo kun je echt al een stuk meer zien, en dan kun je ook duidelijk zien waar de kaakjes en oogjes zitten! Zou dus gewoon nog ff een paar weekjes proberen geduld te hebben, en je niet zo druk te maken ;)

Foto's van mijn echo's staan in m'n album, kun je ff vergelijken.

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

#5 Fayy, 7 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2010

dankje ik ga ze eens bekijken!
    maar die 2 witte streepjes zijn de kaakjes!(zie het ook op jou foto!) want dat heb ik onthouden maar vraag me af wat die 2 zwarte puntjes zijn en maak meniet druk hoor ben maar al te blij, maar wil graag alles weten ben veel te nieuwschierig ;)

je hebt wel hele mooie echo's die met 12w5d wauwie duimpje in de mond hihi. ik mag met 12w3d weer. :D

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    volgens mij kijkt het kindje je aan, zijn de groene lijntjes de oogkasjes en t linkerroze lijntje de neus, t rechterlijntje het kaakje.

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja dat kan ook nog. maar k d8 toch echt dat i khoorde van "kijk deze 2 streepjes is t kaakje" haha maar op een andere echo waar ie niets zo duidelijk is en wat minder ingezoomd is ziej edie 2 streepjes precies onder mekaar.
    maar het is net of hetje aankijkt he! maar dat hoor je nu toch nog niet te zien?? de oogjes dus.

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    oogjes zelf zul je idd niet zien, maar de oogkassen wel (zijn de gaten in de schedel waar de oogjes in zitten). Kaakjes zijn idd 2 streepjes onder elkaar, maar als dat de 2 lijntjes zijn die je nu aangeeft dan zou t in verhouding wel erg groot zijn vergeleken bij de rest. Wij hadden met 10/11 weken een echo heb m ff erbij gepakt, inclusief de oogkasjes. Dus die zie je dan al wel! Wat ook kan is dat linkergroene lijntje de ruimte is tussen achterhoofdje en nekje, rechtergroene is oogkasje, linkerroze is kaakje rechterroze is neusje?

2 de wat zou kunnen is

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

#9 Fayy, 7 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2010
    hoort hier misschien nog wat tekst bij of was je verhaaltje af? hihi

heb ji jmiss een foto van jou echo? ik wil wel zien hoe zon oogkasje dr dan uitziet.. wa tjij zegt kan ook nog. hm haha echt verwarrend he! :) :p wel jammer dat het z overwarrend is eigk :p

op deze echo zwaait ze (lijkt net of t armpje aan de benen zit, snap dit ook niet maar ja hoef niet alles te snappen;P) en zie je die streepjes veel dichter op mekaar ook 3 maar dan vlakboven mekaar en op de andere 2 iets van mekaar af en 1 meer naar links die ander echo die je net zag. ze is met dat ding gaan draaie op me buik ofzo voor beter zicht ofzo iets dus zag t kindje ook niet bewegen dat ik dan d8 van oo kijk daar is een armpje of wat dan ook :)

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    o haha, halve verhaal is weg! Ik wilde schrijven 2de wat zou kunnen is dat t onderste zwarte vlekje de holte is tussen achterhoofd en nek, en bovenste een oogkasje (of tussen de hersenen? en dan onderste linker witte streepje een kaakje en bovenste de neus.)

zal ff kijken of ik die echo kan plaatsen oke, heb m niet digitaal op deze compu...

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

kan ook nog want het zwarte vlekje zegmaar onder die loopt ook gewoon donker door naar onder.. dus niet dat je daaromheen nog gewoon wat ziet zegmaar. dus dat kan! maar dat kaakje ook wel maar hoe kan het dan 2 witte streepjes een kaakje hore te zijn en dez emaar 1 :p maar bij die andere echo zie je wel 2 streepjes dicht op mekaar omdat die minder was ingezoomd ofzo.
    maar van die holte kan wel hoor!!! ga me echo es ff goed bekijke want zie m beter dan zo via de pc.

ja is goed :D

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    hier een foto met 12 weken die is wel n stuk duidelijker. Die met 10 weken lukt nu niet, heb m op papier maar als ik n foto maak ervan wordt het erg onduidelijk... Ik keek vaak op youtube naar echofilmpjes, dan ga je je 'eigen' echo's ook wat beter snappen haha, maar t blijft moeilijk hoor!

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

wat een plaatje!!!
    hele goeie ff op youtube kijken :D doe ik straks denk nog wel even ben nu op sbs6 60 babys in een uur aan het kijken! ech tleuk :D

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    o ja, ik kijk het ook! Ik vind die man echt een l*l! hij zit alleen maar te geinen en te lachen en zo.... zit haar zoon er ook bij, arme knul ; ) en ze heeft aan beiden amper wat....

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

me vriend kwam net niet meer bij van t lachen toen ie het over de melk en cornflakes had, hahaha. maar die vrouw lacht zelf ook hoor :p
    maar ze heeft indd weinig steun aan die 2.. die man is ff 5minuten weg en di ezoon haalt de verloskundige.. de zoon is wat serieuzer als pa weg is. vind t zo gemeen dat ie haar wou opsluiten in de wc of wat ie ook deed :S straks lag ze daar omdat ze moest bevallen en dan. ja k snap het ook niet. maar ht is een leuk programma verder :D:D en die man van dat meisje met die keizersnede die maar lui deed. pff nou echt dan had ie mij boos gemaakt als ik haar was :p

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

op youtube zag ik net een filmpje ook precies met de streepjes zo..

weet je wat ik net sec. geleden voelde.. net of er een vlindertje door me buik ging.. eht zo raar zown grote kriebel 3x aan toe voelt echt apart !

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ! dat zou wel heel vroeg zijn dat je je baby voelt toch?

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

nee nee dat zou de baby niet wezen hoor meid!! haha
    maar voelde zo lekker hihi denk lucht ofzo haha.
    was maar 3x dat ik het voelde! vast wat anders want de baby kan het niet wezen maar heb vaker gehoord dat een zwangerschap voelt alsof er iets door je buik vliegt. miss doelen ze daar wel op dat je dan 20 weken ben en je kindje echt voelt maar dat weet ik niet :p

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    oww haha, ik dacht al! ja zo'n gevoel is t inderdaad wel hoor, in t begin! Nu kan ik t nog wel eens denken: hee de baby, terwijl ze al bijna 1,5 is haha!

20. Fayy

Fayy Niet meer actief

hahahaha ahgos hihi:p
    maar dat gevoel net was echt raar. en ik weet niet hoe het voelt als je je kindje voelt in de buik dus kan ook niet zeggen van "heb me kindje gevoeld" haha :p

Deel Deze Pagina