vruchtbare periode

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nathalievsl, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalievsl

Nathalievsl Nieuw lid

7 mrt 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    ik weet dat ik moet beginnen tellen vanaf de eerste dag van mijn menstruatie om te weten wanneer mijn eisprong is. Maar ik heb het volgende aan de hand :)
    Ik begin met licht bruin 'bloed' (precies vuil) verlies, dit houd enkele dagen aan. na 2 of 3 dagen komen mijn maandstonden dan echt heel fel door, dit met de nodige pijn in de onderbuik.
    Moet ik nu beginnen tellen vanaf die eerste dag met het 'vuile bloed' of op de dag dat mijn maandstonden echt doorkomen?
    Wij zijn nu al meer dan een jaar aan het proberen en nog steeds zonder resultaat :(

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

ik vind dat lastig te zeggen. Ik zou uitgaan van het moment dat het echt goed doorzet. Ik denk dat het voornamelijk belangrijk is te letten op de symptomen die wijzen op een eisprong en daar op te letten. Op de site Zwanger Worden | Ovulatie Berekenen staan deze symptomen goed uitgelegd! Daarnaast is het aan te raden om langs de huisarts te gaan en daar advies te vragen en mogelijk wat onderzoeken, omdat je nu al een jaar bezig bent zwanger te raken. Succes en ik hoop dat je snel in verwachting mag raken!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina