12 weken lichtbruinig verlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by mama2011, Jul 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hallo dames,

even een vraagje ik ben 12 weken zwanger en heb wat lichtbruinig verlies ontdekt het zat ik mijn broekje en niet bij het afvegen. wat kan dit wezen is het een slecht voorteken?
    heb wel een soort krampjes maar heel lichtjes!
    wie kan mij helpen?

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Als je het niet vertrouwt, gewoon even de vk bellen!

3. luca84

luca84 Niet meer actief

ik ben 11 weken en dit al een paar keer gehad, wel goede echo's gehad. De vk van hier zei dat ze het best vaak zagen.

4. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    ik heb bij mijn eerste twee (eigenlijk 3 is een mA geworden) bloed en bruinvelries gehad
    Nu zwanger van de derde en nu dus nog niks dus dat is voor mij raar eigenlijk

Tweede zwangerschap had ik een bloeduitstorting in mn baarnoeder (vraag niet hoe die er gekomen is weten ze niet) en toen hadi k best wel veel bloedverlies.

Het hoeft dus inderdaad niks te zijn

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Het hoeft idd niks te betekenen hoor. Ik had ook een bloeduitstorting in mn bm. 12 cm lang nou het bloed spoot eruit echt letterlijk. Keren daarvoor ook heeeeel vaak bruinverlies gehad en na die bloedingen ook nog en alles is nog goed. Snap dat je je druk maakt hoor vraag dan gewoon een echo! Stress is ook niet goed voor jullie;)

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

volgens mij moet je je pas zorgen gaan maken bij helderrood bloed.. maar ik zou gewoon even de VK bellen! dan kan die je gerust stellen

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    inderdaad gewoon even de vk bellen!

8. mama2011

mama2011 Niet meer actief

het lichtbruine verlies is nu weer helemaal weg helemaal niks meer!!

9. Alita

Alita Niet meer actief

is eigenlijk oud bloed....sex gehad of ingespannen?
    Ik heb het bij beide zwschappen gehad wel in het begin maar vondt he altijd wel even schrikken maar zolang het niet rood is en jij geen erge krampen hebt is het goed..

Het groeien van je bm voel je nu natuurlijk wel en dat zijn die krampjes wat jij voelt...dat is normaal..

10. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    ik heb het ook gehad in me zwangerschap van me zoontje in de 8ste week en ook in de 12de week en echo´s gehad maar alles was goed heb zelfs iets bloed gehad en toen bleek ik een blaas ontsteking te hebben dus ik zou me niet te veel zorgen maken om bruinverlies.

maar wel gewoon voor je eigen geruststelling even een echo vragen, of even je verloskundigen bellen vragen of ze even willen luisteren naar het hartje.

11. s1986

s1986 Niet meer actief

Misschien heb je moeite met je ontlasdting. Soms had ik dat ook wel ns uurtje ervoor zeg maar;) Dan drukte dat steenharde ding wat kapot. Heb je je vk nog gebeld?

Share This Page