12 weken niks meer voelen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Binky, May 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Binky

Binky Lid

Apr 19, 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Hallo allemaal,
    Een paar dagen terug had ik nog heel veel last van mijn buik. Nu wordt het weer minder en voel ik bijna niks meer. Dat is toch wel raar! Hebben jullie dat ook. Of hoor je er nu ook minder last van te hebben omdat je banden zijn uitgerekt. Ik krijg bijna mijn eerste echo en dan is het ook een beetje moeilijk voor te stellen dat er iets in je buik groeit!

Groetjes binky

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Is heel normaal hoor, niet iedereen heeft last van bandenpijn... ;)

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ik heb ook geen last.. Heel weinig pijn gehad.. Misschien dat het nog komt :(

4. Binky

Binky Lid

Apr 19, 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Bedankt voor je antwoord. Ja je wordt er af en toe een beetje gek van. En dan heb je even een bevestiging nodig van iemand anders. Maar toch maken veel dingen je onzeker. Maar ik probeer ook te genieten hoor:)

5. Binky

Binky Lid

Apr 19, 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Vonden jullie het toen ook niet extra spannend voor de echo. Je kan ook niet voorstellen als je bijna nergens last van hebt. Ik ben ook niet echt misselijk geweest. Wel een een moeite met warm eten. En af en toe heb ik wel kleine steekjes in mijn buik. Hebben jullie dat ook?

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ik ben wel erg misselijk geweest en af en toe nu nog .. en heel moe. Dus ik had wel een ander gevoel dan normaal en echt een zwanger gevoel. Maar tuurlijk voel je je onzeker voor de echo.. En nu mijn buikje begint te groeien is het veel echter.. :) Heb ook een Angelsound gekocht zodat ik even naar ons beebje kan luisteren als ik me onzeker voel..

Succes met de verdere zwangerschap!

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Als ik niet heel veel echo's van mijn beebje had en dikker zou worden dan zou ik het compleet vergeten dat ik zwanger ben. . .
    Ik voel me super en ben ook nooit ziek geweest!

8. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Deze week heb ik voor het eesrt ook minder klachten (alleen nog duizelig) ik kinijp me dan ff zachtjes in de borsten :oops: en denk dan ja auw doet nog flink zeer dus nog zwanger :) hahaha

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    steekjes en ongie gevoel komt door het groeien daarbinnen.
    alles word opgerekt en moet plaatsmaken ...

het is heel normaal , maar best eng , snap je best hoor ;) :D

10. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Volgens mij daalt je HCG waarde weer rond 12 weken en nemen de klachten dus ook af.

11. Marlous

Marlous Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik ook erg weinig klachten heb, wat jeukende zere borsten (beetje) en constant beetje verveelbuikpijn, maar verder helemaal niks.

12. annetje

annetje Lid

May 11, 2007
    99
    0
    0
    Ik heb af en toe een klein steekje. Dit zal denk ik wat bandenpijn zijn?
    Verder voelde ik me vanaf de eerste week helemaal goed, niet misselijk ofzo.
    Binnenkort ga ik weer naar de VK. het lijkt me fijn het hartje dan even te horen. Ik voel niet zoveel, heb nog geen buikje het hartje horen is dan toch even de bevestiging dat het allemaal goed zit.

Share This Page