Afgelopen zondag is mijn mannetje 12 weken geworden en sinds dien is het ook echt feest, voor zondag was het zo'n lachebekkie en nu kan er amper een lachje vanaf. het is alleen maar huilen geblazen ontroostbaar, eerst was ie gauw stil als we hem oppakte maar nu gaat ie echt krijsen! Vooral in de avond is het erg! Hij slaapt ook Snachts niet goed hij wordt minimaal 4x wakker terwijl hij al lekker een aantal weken doorsliep hij drinkt slecht drinkt zijn flessen al vanaf zondag niet meer leeg hij krijgt 5 x 180 eerst zonder moeite op en nu laat ie veel staan, soms wel de helft! Hij heeft ook iets of wat verhoging 37,7 En morgen krijgt ie zijn 2de vaccinatie maar ik twijfel of ik dat nu laat doen omdat hij al zo van streek is.. Wat denken jullie? Een sprong?
Oef.. 12 weken was hier ook een hele heftige sprong. Anderhalve week gehuild. Schijnt dat ze van het één op het andere moment veel meer diepte kunnen zien ed.. Maar ook deze ging vanzelf weer over! Even volhouden nog, succes
Jaa gerrum vindt het zo zielig om te zien, hij kan heeeel zielig met zijn lipje trillen als ie huilt zie hem veel liever lachen natuurlijk, hopelijk zit ie idd weer snel lekker in zijn vel, maar was dat drinken ook een probleem bij jullie in deze 12 weken sprong? Daar had ik namelijk nog niet van gehoord
Ja ook.. Alles was even een probleem maar daarna opeens weer super vrolijk! Na 12 weken (en de sprong) vond ik alles sowieso een stuk makkelijker worden..