Ik ben er bijna zeker van dat t een sprong is, maar wil toch nog even een soort zekerheid Mijn zoontje is de 1e weken erg onrustig geweest, veel huilen weinig slapen. Nu heeft ie de laatste 4-5 weken een super ritme gehad. Elke keer na de voeding als ie moe was lekker slapen. Nu sinds zaterdag kon ie sochtends niet meer in slaap komen. Dus was hij wakker van ongeveer 06.00 tot 10.00 en smiddags wel slapen maar heel slecht en dan van 17.30 tot 20.00 weer niet kunnen slapen en veel huilen. Daarna zijn badje en fles en de avond/nacht slaapt ue gelukkig altijd wel goed. Nu sinds vandaag nog onrustiger.. Veel huilen, niet willen slapen (tussen 07.45 en 18.30 maar 2 uurtjes geslapen). Ook wel veel momenten dat ie gewoon wakker en rustig is. Dit vind ik prima, hou ik hem lekker bij me, maar zie dan uiteindelijk wel dat ie moe wordt maar gewoon niet gaan slapen. Ik heb helemaal niks veranderd qua eten of regelmaat of wat dan ook, dus is dit nou echt een sprongetje?
Oh ik kan me nog bergen dus Mijn zoontje is 7 aug geboren... Het ging idd even goed zijn ritme, maar sinds gisteren is alles verkeerd... Hij heeft idd overdag maar 2u geslapen en ligt nu met superveel moeite nét te slapen...
Erg hè haha.. Mijn zoontje ging na zijn badje en fles om 18.30 wel slapen en slaapt nog steeds. Gek genoeg gaat het s avonds altijd zoals het "hoort". Niet dat ik dat erg vind hoor
Ik geloof in het sprongetje! Absoluut! En zo te horen had je zoontje er ook last van. Mijn zoontje morgen 14 weken had ook last v het 3 maanden sprongetje... Huilen hangerig alleen maar bij mij in mn armen wllen.. Flessen niet leeg drinken overdag hazeslaapjes! Drama dus! Duurde 4 dagen...
Ook hier was het de afgelopen week niet echt om over naar huis te schrijven. Eerder begon hij wat in een ritme te komen en sliep hij vaak 's ochtends langer en 's middags kort, maar hij sliep redelijk snel in en het laatste slaapje in de middag was wel lastig, maar niet standaard drama... Maar afgelopen week waren er weer meer hazenslaapjes, moeilijker inslapen, het laatste slaapje 's middags drama... En 's avonds was het altijd goed inderdaad haha! Naja het leek gister overdag weer wat beter te gaan... Maar toen heeft hij z'n prikjes gehad, dus dat is niet te vergelijken denk ik. En vannacht was prut, haha. Misschien een regeldag/nacht of vanwege de prikjes, want ipv 2 voedingen in de avond&nacht wilde meneer er vannacht 4... Misschien zijn het sprongetjes, ik weet het niet... Ik hoop het!
Ik ben vandaag wanhopig... Meneer wil alleen maar drinken en heeft sinds 8u vanmorgen 2x 20min geslapen en ligt nu ook te huilen in bed (papa zit ernaast) Ik hoop idd dat het weer voorbij gaat want er is geen land mee te bezeilen
Ja... hier ook... vandaag voor het eerst beter geslapen. .. maar het einde van de middag is drama.... pfff
Hier ook herkenbaar. Mevrouw slaapt na haar eerste fles van 06.00 meestal tot 09.00/10.00 uur maar nu is ze al twee dagen achter elkaar om 07.00 uur wakker. De avond slaap gaat daarentegen ineens wel goed wat eerst drama was. .