Emma is nu bijna 17 maanden en ze wordt grote zus. Nu wil ik graag een boekje halen over een broertje/zusje of dat mama een baby in de buik heeft. Maar welk boekje is geschikt voor haar leeftijd? Weet iemand een titel? Ben namelijk wel boeken tegengekomen maar die waren duielijk voor grotere kinderen bedoeld.
Er is er eentje in de bobbi serie dacht ik. Misschien is dat iets? Deze dus: Uitgeverij Kluitman Alkmaar - Kinderboeken en jeugdliteratuur
ik kreeg in het kraampakket van CZ een leuk boekje... zetje krijgt een zusje.. weet niet of jij toevallig ook bij CZ verzekerd bent?
helaas niet bij cz verzekerd Die van bobbi en die van Een baby! zijn misschien wel leuk. Nog meer tips anders?
Voor mijn vriendin had ik als kraamcadeau een mooi prentenboek over een olifant die moest leren om een beetje zachter te spelen omdat er nu een klein olifantje geboren was...dat was echt een super leuk boek, omdat ze het zowel voor de jongste, als voor haar oudste dochter (toen 1,5) kon gebruiken. Er zat op het eind ook een mooie pop-up illustratie in. Ik heb het bij de boekhandel gekocht maar weet de titel niet meer...
Ik heb het boekje van nijntje, kleine pluis heet die geloof ik. Mijn zoontje is gek op nijntje, dus dat was een makkelijke keuze. Hij snapt het ook wel aardig, dat moeder pluis een baby in de buik heeft, net zoals zijn eigen mama