Hoi, Ik ben nu 3 dagen overtijd en weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Ik heb veel te vroeg getest maar kon het niet laten. vanmiddag moest ik naar de huisarts omdat ik al zo vroeg positief testte en omdat ik 2 maanden terug een miskraam heb gehad (missed abortion). Voordat ik naar de huisarts ging zag ik dat er donkerrood bloed in mijn inlegkruisje zat. Dit heb ik doorgegeven bij de huisarts en toen wilde ze even kijken of de baarmoedermond nog dichtzat maar dit kon ze niet zien omdat er te veel bloed voor de baarmoedermond zat en omdat ik best veel pijn had stopte ze ermee. Nu gaf ze me het advies om het maar af te wachten maar ik word nu echt gek van onzekerheid. Ik heb daarna alleen oud bloed in mijn inlegkruisje gehad en wat rood/roze bij het afvegen en ik heb verder ook geen buikpijn. Wat moet ik hier nu van denken? Groetjes
Hoi, oud bloed komt heel vaak voor vroeg in de zwangerschap en betekent niet direct dat het niet goed zit. Als je geen continue krampen hebt zou ik me noggeen zorgen maken. Verder kan je niet niet veel dan afwachten inderdaad. Het is nog heel vroeg in de zwangerschap natuurlijk. Je kan wel een vroege echo vragen bij 8 wkn ivm de miskraam en onzekerheid. Groeten evelien