Ongerust prille zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hinata86, 24 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinata86

Hinata86 Lid

22 feb 2016
    17
    0
    0
    Moeder van een dochter van 5
    Venlo
    Hoi,

Ik ben behoorlijk ongerust.. De zwangerschap is nog heel pril maar verlies eigenlijk al vanaf t begin toen ik dus eigenlijk ongesteld moest worden bruin bloed.. Iemand hier toevallig ook ervaring mee!?

2. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Hoi, dit kan van de innesteling zijn. Bruinbloed is vaak oud bloed, ik zou me er niet te druk om maken (is makkelijke gezegd dan gedaan). Als het veranderd in rood bloed zal ik wel bellen met de verloskundige.

succes

3. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap, probeer er van te genieten!

4. Hinata86

Hinata86 Lid

22 feb 2016
    17
    0
    0
    Venlo
    Dankjewel, doe m'n best maar die onzekerheid isbkilling me haha maar dat zal iedereen wel hebben!
    Heb net even voor de zekerheid een mail gestuurd naar de vk dus even afwachten! Bij zwangerschap van de eerste had k dit helemaal niet, dus vind t maar vreemd en elke keer als k naar de wc ga vind k t weer spannend..

5. Bregje90

Bregje90 Lid

7 jan 2016
    26
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Ik had rond de 6e week ook een aantal dagen bruin bloedverlies. Snap je bezorgdheid.

Zolang het niet rood word, gepaard gaat met krampen en stolsels zou ik me niet al te veel zorgen maken. Blijkbaar is t iets wat veel vaker voorkomt.

Bij twijfel gewoon je vk. contacten. Wellicht kan die je geruststellen ;)

En gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Hinata86

Hinata86 Lid

22 feb 2016
    17
    0
    0
    Venlo
    Gistermorgen ineens rood bloed na ontlasting en gisteravond ook een beetje :( heb de vk gebeld en kan maandag komen voor n echo.. Dit gaat een heel lang weekend worden en de hele dag voel k wat 'lopen' en dan weer bang om naar de wc te gaan.. Wat een onrust!!

7. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Bij mij was het tot 2 keer toe een bbz..maar dat is zeldzaam

8. Hinata86

Hinata86 Lid

22 feb 2016
    17
    0
    0
    Venlo
    En wat had jij toen voor n klachten!?

9. Keekje

Keekje Actief lid

15 feb 2016
    183
    0
    0
    Ja, helaas ervaring mee. Eerste zwangerschap heb van week 6 tot week 15 (veel) helderrood bloed verloren. Met weeën, stolsels en pijn, dus alles wat alarmbellen doet rinkelen. Maar... deze zwangerschap heeft een kerngezonde stevige meid tot resultaat gehad die inmiddels al bijna 4 is. Bij mij vermoedde ze dat ik de helft van een tweeling verloren ben, normaliter lost je lichaam dit zelf op, bij mij dus niet. Maar dat blijft een vermoeden, want er is geen tweede hartactiviteit waargenomen op echo's toentertijd.

Maar wat betreft jouw bloedverlies; op deze termijn schijnt dat wel vaker voor te komen en niets ernstigs te zijn. Maar de onzekerheid is killing.
    Sterkte!!

10. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    hoi Hinata,

Heb je al nieuws? ben wel benieuwd hoe het met je is, ik hoop dat alles goed gaat en dat je een mooie echo hebt. succes vandaag!

11. Hinata86

Hinata86 Lid

22 feb 2016
    17
    0
    0
    Venlo
    Helaas geen goed nieuws :( op de echo was alleen een vruchtzakje te zien... en ik weet 100% zeker hoever ik zou moeten zijn dus daar kan het niet aan liggen...

k moet achter 1,5 week terug komen als ik dan nog geen miskraam heb gehad, dan word voor de zekerheid gekeken of het toch niet veranderd is (en daar moest ik niet meer vanuit gaan zei VK) en dan word ik doorgestuurd naar het zh voor een opwekking van een miskraam...

ondertussen heb ik nog alle zwangerschapsklachten en blijft mijn buik groeien... zo confronterend!!! :(

12. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Pff heftig!
    Duim voor je dat het toch nog goed zit en of komt

13. Hinata86

Hinata86 Lid

22 feb 2016
    17
    0
    0
    Venlo
    Vk zei ga daar maar niet meer vanuit dus had me eigenlijk wel ingesteld op miskraam... nu paar dagen later, buik blijft groeien, bloeden is sinds 2 dagen helemaal gestopt.... ga je toch weer twijfelen, zo moeilijk dit! Ben aan het denken om zo vk op te bellen dat ik dit psychisch zeer zwaar vind en of het echt nodig is om 2 weken te wachten

14. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ik vind het heel vervelend voor je. Hoop dat de vk het natuurlijkmis heeft. Maar dat je buik groeit lijkt me heel sterk met 6+ weken. Dus dat zou ik zeker niet als argument voor een goede zwangerschap gebruiken. Ik ben nu bijna 11 wkn zwanger,ook van mijn tweede en bij mij begint mijn buik nu iets te bollen. Met 6 wkn is het nog bijna onmogelijk!

15. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Hallo Hinata,
    Wat vreselijk voor je!!! Ik heb in januari ook een mk gehad, dit begon met bruinverlies, werd al snel rood en met stolstels (na 2 dagen gestopt). Ik moest toen ook een week wachten omdat ze voor 7 weken niet veel kunnen zien. Toen ik na 7 dramatische dagen mocht ik eindelijk langkomen en toen was er al niets meer te zien behalve een verdikt slijmvlies. We waren erg verdrietig maar denken dat er iets mis moet zijn geweest met het vruchtje. Ik heb 'geluk' gehad dat mijn lijf het zelf heeft opgeruimd en kon daarom weer heel snel zwanger worden. ik ben nu al weer bijna 7 weken zwanger, wel een beetje bang, maar ben zo misselijk dat ik denk dat het nu wel goed zit. Toen ik terug ging rekenen bleek dat mijn cycles was begonnen op de dag van de miskraam. Hopelijk kun je het een plekje geven en gaat het snel weer lukken! Ik de mk van mij een naam gegeven en ik schreef in het zwangerschapsdagboek wat ik voelde. Dit heeft mij erg geholpen. Sterkte en natuurlijk hoop ik dat je alsnog positief nieuws krijgt :)

16. Hinata86

Hinata86 Lid

22 feb 2016
    17
    0
    0
    Venlo
    Ik had al met 4 weken dat mijn buik begon te bollen.. ik weet dat dit niks zegt over de zwangerschap, zijn alleen maar je darmen enzo die plek maken voor de zwangerschap...Maar mijn buik word echt boller, heb zelfs 1 broek die niet meer past terwijl ik niet ben bijgekomen. dus het kan wel, zegt alleen niks over zwangerschap dat ben ik met je eens

Geniet van je zwangerschap :)

17. Hinata86

Hinata86 Lid

22 feb 2016
    17
    0
    0
    Venlo
    dankjewel voor je lieve reactive :)
    Ik vind het moeilijk te verwerken op het moment, omdat je wel weet dat je niet echt meer zwanger bent maar je wel nog echt zwanger voelt door alle hormone Enzo.. Van me afschrijven is wel een goed idee, ik denk dat ik daar vanavond eens mee ga beginnen.

Wel heel fijn voor je, dat je zo snel na een mk bent aangeteld, dat geeft mij ook wat moed voor een eventuele volgende zwangerschap :) geniet van je zwangerschap meid!

18. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Dank je wel..
    Ik hoop natuurlijk dat het bij jou ook positief nieuws wordt nog!!
    Hoe dan ook! Sterkte

19. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Graag gedaan Hinata, jij ook bedankt voor je lieve bericht :).Ik weet hoe het voelt, het komt veel harder aan dan je denkt. Ik schrijf nu nog steeds maar dan over hoe het nu met ons gaat. Ook heb ik een klein doosje met een knuffellapje en de MvM test, deze bewaar ik. Hormonen zijn altijd lastig, het voelt dan heel dubbel, net of je gefopt word door je eigen lijf. Ik wist trouwens dat mijn lijf er weer klaar voor was doordat ik vruchtbaar slijm had (sorry, klinkt wat onsmakelijk), dit kan dus een goede indicatie zijn :).

Nogmaals heel veel sterkte en blijf hopen ook al is het moeilijk!

20. Hinata86

Hinata86 Lid

22 feb 2016
    17
    0
    0
    Venlo
    Nieuws wat we dus echt niet meer zagen aankomen!!!! Maar vandaag was er toch echt een babytje met een hartje te zien op de echo..... Zo moeilijk om dit te bevatten, maar wat zijn wij blij!!

Ging er echt 100% vanuit dat ik vandaag weer een leeg vruchtzakje te zien zou krijgen en dat ze me zouden doorverwijzen naar het ziekenhuis...... Hoe mooi is dit <3 nu de angst voor alles een plek geven en proberen van dit mooie wondertje te gaan genieten

Deel Deze Pagina