Ik hoop dat er hier dames zijn die me kunnen helpen. Ik ben 12,4 weken zwanger en heb gistermiddag een flinke plas helder rood bloed verloren en had al de hele dag last van mijn buik een vervelend gevoel.Meteen de verlos gebeld en mocht om 16uur komen voor een extra echo en gelukkig sprong het kindje vrolijk rond op de echo en klopte het hartje duidelijk ze zag ook dat er nog wat bloed zat en dat ben ik gisteravond nog verloren.Nu heb ik met vlagen nog steeds dat vervelende gevoel in mijn buik heb mijn urine al laten testen maar heb geen blaasontsteking dat dacht de verlos dat het kon zijn.zou het kunnen dat het door de groei van het kindje komt heb dinsdag een echo gehad en toen was het kindje 5,28 cm en gister was het 6,0 cm dus flink gegroeid in 2 dagen.Ik hoop dat er dames zijn die me kunnen helpen.
wat zul je geschrokken zijn maar gelukkig was de echo wel goed. heb het gelukkig zelf niet meegemaakt maar een kennis van mij wel. achteraf bleek het 2 oorzaken te hebben. de placenta zat voor de uitgang en door het groeien van de baarmoeder ontstond er een kleine bloeding ( kan geen kwaad) en ze had een hematoom dat is een vlek gevult met bloed dat kan knappen.. of steeds kleine beetjes bloed vanaf kan komen als er echt iets gevaarlijks was had de VK je wel doorgestuurd naar de gyn lijkt mij. heel veel succes en ik hoop dat je snel weer op en top kan genieten van je zwangerschap
Ik had een paar dagen geleden ook een bloeding. Ben nu 10 weken zwanger en was ook erg geschrokken. Heb toen ook snel een echo gehad en gelukkig zag ik ook het hartje kloppen. Ik heb er een topic over geopend en kreeg gelijk veel reacties van meiden die het ook hebben gehad en waar het allemaal goed mee is gekomen. Dus zolang het zich niet blijft herhalen zal er vast niks aan de hand zijn. Ik had er verder geen buikpijn bij..maar het is normaal dat je af en toe een naar gevoel in je onderbuik hebt denk ik.. liefs