Nou gisteren goeie hoop dat het dé dag zou worden... Nou mooi niet. Ik was gestript om half twaalf en rond vier uur begonnen de weeen te komen! Eindelijk dacht ik... Heel de avond ging het door. Rond de klok van 8 kwamen ze rond de 5 minuten dus we hadden goeie hoop! Dus ik mooi even gaan douchen om half tien en vervolgens even mijn bed in om nog wat uurtjes mee te pikken. Nou ja zeg...het is er gewoon minder op geworden! Ik heb wel weeen gehouden in de nacht maar die stelden niet veel meer voor. Ik heb geslapen als een roosje! Nou dan stuur ik mijn vriend maar gewoon naar zijn werk en laat ik mijn zoontje maar weer naar huis komen...allemaal voor niks pffffffff wat een teleurstelling! Zelfs de vk denkt dat het vandaag dan niet meer zal gaan lukken. Het bouwt eerder af dan op nu. Iemand hier ook ervaring mee? Iemand alsnog bevallen nadat het eigenlijk rustigger werd? Groetjes mowtom.
Ik heb er geen ervaring mee. Wat een tegenvaller zeg! Hoop dat het alsnog doorzet en je snel je kindje in je armen mag houden!
Bij mij begonnen de weeën spontaan (niet gestript), maar het ging niet vlot. Ze hebben uiteindelijk mijn vliezen gebroken om het meer op gang te brengen. En toen stond het stil! 5 uur lang geen enkele wee. Uiteindelijk ben ik ingeleid en heeft dat ook nog 10 uur geduurd. Ik hoop voor jou dat het nu snel voorbij is!
pffff. wat vervelend.. ik liep bij de 1e bijna 2 week over. en weet dus uit ervaring dat je het dan ook wel gehad hebt.. ik hoop voor je dat het snel op gang komt.. als je weeen hebt... en onder de douche gaat dan heb je toch de kans dat ze afzakken? omdat dat ontspannend werkt? ik hop dat het vandaag toch echt doorzet!@!
bij de jongste (nu een jaar) ben ik ook gestript met 41 wk en 4 dgn.. had ook hele goede hoop... sterke harde buiken direkt daarna.. hele dag lekker ontspannen.. maar nee hoor.. het stopte ook mooi weer.. de dagen er na wel harde buiken maar geen weeen te bekennen tot ik 41 wk 6 dgn was ik dacht de dag ervoor dat savonds mijn vliezen waren gebroken dus smorgen s de vk gebeld en die kwam ff checken voor de zkerheid omdat ik alleen druppelde voor mijn gevoel.... de vliezen waren nog in tact, maar had al 3 cm ontsluiting.. (kadootje).. dat toucheren heeft de boel op gang gezet denk ik want savonds om 19u begonnen de weeen.. het strippen heeft denk ik voor de 3 cm ontsluiting gezorgd.. nou ja de weeen er na dan.. de rest kwam later op gang.. hoop dat t snel door gaat zetten voor je.. weet hoe frustrerend het is..
Tja bij de eerste idd ook ingeleid op de 42e week. Dus ja dat zal het anders maandag ook gaan worden. Maar ik hoopte zo dat ik deze keer vanzelf aan de gang zou gaan omdat ik dat ook wel mee wilde maken. Maar goed donderdag eerst maar eens naar het ziekenhuis dan voor een ctg en echo als de baby er nog niet is. Dan kan ik zaterdag nog eens gestript worden en anders maandag inleiden... Zit echt te balen als een stekker zeg bah!
Nou hopelijk gaat er vandaag toch nog iets gebeuren want ik verlies al heel de dag slijm. Sorry voor de smakelijke details... Het zijn echt stevige draden. Die er zelfs met wc papier moeilijk af te vegen zijn zeg maar. Dus neem aan dat t delen van de slijmprop zijn... Wel zit er nog bloed bij maar dat zal wel zijn van het strippen van gisteren...dus wie weet! Hopelijk gaan die vliezen er vanavond nog aan hahaha
Haha nou als ik het zo lees hoop ik voor je mee, lijkt me ook niet leuk op deze manier. Veel suc6 en hoop dat de kleine alsnog 'snel' komt.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Uiteindelijk zetten de weeen aan het eind van de dag en in de (tweede) nacht weer door en kwamen ze om de vijf minuten. Maar daarna zwakten ze weer af. Ik zou toen ingeleid worden, maar meneer bleek ineens in stuit te liggen, dus kreeg ik een keizersnede. Zo hoeft het bij jou helemaal niet te gaan natuurlijk, maar ik denk wel dat de weeen snel weer gaan beginnen. Hopelijk duurt het niet lang meer!
Ooooo ik hoop het zo dat het vanzelf weer gaat beginnen! Ik wil deze keer zo graag gewoon vanzelf bevallen hahaha. Maar goed ik ga maar niet zitten wachten op de bank...morgen maar even het huis stofzuigen ed hahaha...
Hey Mowtom, Zit de hele dag al dat andere topic in de gaten te houden of je bevallen bent, maar helaas... het zit dus tegen. Balen joh! Hopelijk is er toch wat aan het gebeuren nu en krijg je vannacht dan toch sterkere weeen die doorzetten. Kan me zo goed inleven dat je nu 'vanzelf' wil bevallen! Sterkte meid en ik hoop snel goed nieuws te lezen hier
Minipi; thanks! Dat kan ik nu goed gebruiken hahaha. Nou voel af en toe nu wel wat in mijn buik...maar durf niet meer te hopen dat t dit is hahaha. Ik had al wat last van mijn darmen dus ik gooi het daar maar op. Maaaaaaaaaar misschien als het nu goed gaat kan ik morgen hier iets anders schrijven hahaha... Maar bij jou ook nog niks...balen.
ík heb nog even... tot 41 weken vind ik allemaal heeeeel acceptabel, haha. Maareh, ik blijf je topic in de gaten houden en duim voor je hoor!
Neeeeeee helaas niet... Jeetje ik ben het wachten nu zo beu! Ik ga gewoon voor maandag inleiden maar. Ik voel nu weer niks meer dus het zal echt wel niet vanzelf gaan komen. Mijn lichaam is daar gewoon niet geschikt voor denk ik...stom!
Een grote knuffel voor jou! Ik duim nog voor je voor het onverwachte, maar hoe dan ook zal je over een week lekker van je kndje kunnen genieten, probeer je daar maar aan vast te houden!