Ik ben nu 12 weken zwanger. Kom net van het toilet en verlies opeens bloed,echt net of ik ongeteld ben. Heb ook buikpijn maar voelt niet als ongi pijn,meer als fikse bandenpijn. Net met een dopler geluisterd en hoor het hartje luid en duidelijke kloppen en kindje bewegen maar dit voelt zo niet goed!! Probeer nu de gyn te bereiken maar die is moeilijk te bereiken. Ik voel het nog steeds vloeien. Ik ben zooooo bang!!!!! Moest het even kwijt,zit hier helemaal in tranen
Oh wat vreselijk zeg wat moet je geschrokken zijn, ga maar gauw naar de verloskundige!! Sterkte ermee
Heb je de gyn al kunnen bereiken? Lijkt mij als je t hartje nog hoort kloppen dat er niks met de baby is. Sterkte!!
Kan zo naar het ziekenhuis komen en gaan ze een echo maken. Maar ze zeiden al dat het waarschijnlijk goed is met met baby omdat ik het hartje hoorde kloppen luid en duidelijk maar voor de zekerheid willen ze even kijken met een echo. Ppfff de schrik zit er even goed in!
Dat is vreselijk schrikken. Ik heb hetzelfde gehad met 12 weken en 4 weken. Je denkt yes 12 weken en dan gebeurt en dit. Ik heb daarna nog af en toe bloed verloren. Echte oorzaak is nooit gevonden. Ze vermoeden de placenta bij de uitgang. Succes meid. Komt vast goed.
Ik heb t 2 weken geleden gehad! Midden in de nacht, echt je schrikt je kapot! Vk gebeld en die heeft me iets kunnen geruststellen, maar echt gerust was ik pas toen ik de volgende dag een mooie echo had! Ws was het een adertje wat gesprongen was of een randje van de placenta. Enige waar ik nu rekening mee moet houden is dat het tot de 18 weken vaker kan gebeuren. Succes!
O meid wat een rotgevoel he. Ik heb dezelfde angst met 8 weken zwangerschap gehad. Zie mijn onderschrift. Ik hoop dat het bij jou ook goed zit! Knuffel
Ik heb het ook gehad rond 12 weken en bij mij stopte het bloeden wel weer gelijk en bleek er niets aan de hand te zijn, waarschijnlijk een gesprongen adertje. Hopelijk krijg je ook goed nieuws, maar de kans bestaat helaas ook dat het niet goed is.
afschuwelijk he? Ik heb het al mijn hele zwangerschap af en toe. Soms alleen roze/bruinverlies en soms ook echt bloed. Ben al een paar keer in paniek naar het ziekenhuis geweest voor een spoedecho maar elke keer was alles goed met de kleine. Ook ben ik al helemaal binnenstebuiten gekeerd, inwendig onderzoek, kweekjes genomen, soa test....en er komt niks uit. Ook de placenta en alles ziet er goed uit, dus waarschijnlijk een hele gevoelige baarmoedermond. Sterkte!!!
Pff dat is echt schrikken, ik heb dat met 19 weken gehad en om de 2 weken een maand lang. Maar niet zo erg als jij beschrijft! Heb je de echo al gehad??