Ik hoop dat je de echo al gehad hebt ondertussen en dat alles goed is! Kan me voorstellen dat het enorm schrikken is, hoop dat je ondertussen al wat meer gerust gesteld bent!
Ik had met 13 weken een flinke bloeding ik voelde een steekje en toen verloor ik best veel bloed. Ik ben me rotgeschrokken maar gelukkig was het 'maar' een bloedvaatje. Schijnt heel vaak voor te komen. Ik weet hoe je je voelt. Als je geen krampen krijgt dan is alles goed. Ik mocht naar de vk komen en kreeg een echo ter geruststelling.
Veselijk he! Had dit gisteren ook! Ben elf weken vandaag. Meteen een echo gehad (ik had helaas geen doptone zoals jou dus dacht echt dat het een miskraam was...pfff). Op echo was te zien dat hartje klopte en groei en baarmoeder goed van groei waren, super blij! Maar vind het ook lastig dat ze niet echt weten waardoor t kwam. Ik had opstipatie en daar vreselijke buikpijn door. Ze denken dat t rommelen van mijn darmen de baarmoeder geprikkeld heeft en dat er een vaatje in de baarmoedermond gesprongen is. Vandaag alleen nog wat bruin, oud, bloed. Gelukkig maar. Maar goed, kan dus zo weer gebeuren denk ik dan! Slik nu magnesium om obstipatie te voorkomen. Wil niet nogmaals zo schrikken. Heb jij ook obstipatie? Hoop dat de echo goed is! Bloed is echt heftig he om te zien, pffff hele zwangerschap (vorige ook) elke keer bij wc checkte ik altijd nog of er bloed was, soort automatisme en dan ineens vet bloed.
Geloof dat ik ook wel drie maanden lang elke keer dat ik mn broek omlaag deed voor de wc keek of er bloed zat, zo'n automatisme! Was er echt bang voor inderdaad. Hoop dat het bij jou nu helemaal wegblijft en dat je nog een hele fijne zwangerschap hebt!
Geen zorgen meiden!!! Ik ben hartstikke zwanger want het kindje bewoog alle kanten op! Kindje heeft zelfs een groeispurt gehad Sorry dat ik gisteren niet meer had gereageerd maar de angst had er zo ingehakt. We moesten eerst super lang wachten in het ziekenhuis en ik dacht dat ik gek werd. Zag allemaal dikke buikjes voorbij komen en ik zat daar ook met mijn buikje maar geen idee of het goed zat. Inmiddels had ik ook echt pijn onderin mijn buik dus ja,ik was echt bang. Eenmaal aan de beurt zei de gyn al dat ze meteen zou kijken. Dus hup op de tafel en buik bloot en klodder gel erop en toen dat echo apparaat aan. Meteen een druk spartelend kindje en een goede hartslag!!! Ik kon wel huilen van opluchting!! Ook zei ze dat het kindje mooi op schema lag qua groei en termijn. En dat terwijl het kindje elke keer op de echo's een week achterliep maar nu zag ze dat het kindje mooi op schema lag. Heb nu ook heel goed de armpjes en beentjes gezien. Echt al een heel kindje! En alles is goed!!!!! Ik ben eenmaal thuis op de bank als een blok in slaap gevallen. Het was even een heftig dagje,ik heb echt in angst gezeten en dat heeft er toch ingehakt. Sorry dat ik gisteren niks meer heb laten horen maar het was zo hectisch en waren pas laat thuis vanuit het ziekenhuis en eenmaal thuis ben ik in slaap gevallen. Jullie zijn trouwens wel allemaal super lief! Zoveel medeleven! Dank je wel meiden!
Gelukkig... ben erg blij en opgelucht voor jullie!!! Is het bloeden nu gestopt? En de buikpijn? Kan me voorstellen dat alle angst en vermoeidheid veel met je gedaan heeft. Nu weer genieten!!