Hallo, Vannacht ben ik opgestaan met constante menstruatiepijn... In de voormiddag ben ik dan mijn slijmprop verloren (in 3 of 4 keer) en is de pijn afgenomen tot verdwenen. Sinds een uur of twee heb ik wel wat regelmatiger harde buiken of weeën die aanvoelen als een scherpere pijn en zo'n 40 seconden duren. Het laatste uur wat beter getimed en eerst kwamen ze om de 18 minuten, nu om de 10 minuten. Maar het is echt niet té pijnlijk ofzo (ik kan nog praten en lachen...). Zouden dit weeën zijn of enkel pijnlijke harde buiken? Hoe herken ik het verschil? Bedankt!
Ik heb echt geen idee, maar men zegt dat je weeen wel herkent als je ze hebt.. Maar ik weet het echt niet. Even je VK bellen?
Onze verlos zei dat harde buiken geen pijn doen maar meer vervelend kunnen aanvoelen, ik heb zelf veel last van voorweeen en deze doen wel goed pijn en soms moet ik ze echt wegpuffen, maar zijn niet echt regelmatig. Hoe voel je je nu??
Je zou nog kunnen douchen of een kruik gebruiken om te kijken of ze met warmte afzakken of blijven komen. Laatste is toch meestal wel een teken dat er echt iets begonnen is Succes!
Spannend! Heel veel succes de komende uren, hopelijk mogen jullie snel jullie kleintje in de armen sluiten!