20 weken zwanger en nog steeds zo verschrikkelijk moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gemini79, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemini79

gemini79 Lid

9 jan 2007
    34
    0
    0
    Hallo allemaal,

Na 20 wkn ben ik nog steeds zo verschrikkelijk moe. 's Morgens niet uit bed kunnen komen en om twee uur 's middags alweer moeten slapen. Ik word er een beetje moedeloos van. Gaat die beloofde energieboost ooit nog komen. Herkennen jullie dit en hebben jullie tips ?

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik had dit ook! Voelde mij zo tot dat ik ongeveer 30 weken was! Nu ben ik 34 weken en is dus een goeie 4 weekjes dat ik vol met energie zit!
    Maar dan ook echt serieus hé, kan niet meer stilzitten en wil vanalles regelen en overal naartoe gaan! Het enige probleem is dat mijn gyn mij gezegd heeft van meer te rusten maar nu gaat dit dus niet meer!
    Ik word s'avonds ook pas heel laat moe en om 7u30 à 8u ben ik terug op post. Nou, na zo een lange tijd oververmoeid te zijn en in niks zin hoor je mij niet klagen :D , heb juist beetje bang dat ik te veel hooi op mijn vork ga nemen nu en dat ik het kindje kwaad ga berokkenen :( !
    Ik hoop voor jou dat de vermoeidheid vlug voorbij gaat.

groetjes

3. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Die energieboost was bij mij maar van korte duur. Dat was zo rond de 17/18 weken. Daarna werd het alweer minder. Het komt voornamelijk doordat ik zo slecht slaap dat ik overdags zo moe ben. Maar ja, aan dat slechte slapen, kun je volgens mij maar heel weinig doen. Of heeft iemand een gouden tip?

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Volgens mij slaapt iedereen slecht in de zwangerschap.

Ik heb wel iets meer energie en zin om dingen te doen, maar blijft nog erg moe hoor. Als het kan ga ik 's middags ook altijd even naar bed en binnen 5 minuten slaap ik.

5. gemini79

gemini79 Lid

9 jan 2007
    34
    0
    0
    Dus er is nog hoop voor me ! Nog maar een paar weken vol blijven houden dan !

groetjes

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Bij mij gaat het in golf bewegingen. Soms een paar goede weken en soms weer even wat vermoeiender weken. Rond de 20 weken was ik ook heel moe. Van 22 tot 30 ging prima, vol energie. Hopelijk geld dit ook voor jou!
    De laatste dagen ben ik weer heel moe. Ach zolang je je eigen tempo een beetje kan bepalen gaat het wel. Soms is dat tempo alleen een beetje lastig met mijn werk te combineren :(

7. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Ik heb hetzelfde, ben nu 22 weken en ben alleen maar moe moe moe.
    Ik heb net vandaag voor het eerst een half uurtje op mijn werk plat gelegen voor een half uurtje, eens zien of dat werkt.
    Maar heeeel herkenbaar!

(ik heb er zelfs niet lang geleden ook een topic over gestart)

8. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik ben bij mijn vorige zwangerschap al die maanden moe geweest, bn zelfs minder gaan werken, want ik trok het niet meer. Ik had het idee dat ik alleen sliep om weer te kunnen werken.
    De enige tip die ik je kan geven: Geef je er aan over en desnoods overleg je met je werkgever of je 1 dag minder kan werken o.i.d. (Die dag zit je dan in de ziektewet, UWV heeft daar bij mij geen probleem van gemaakt toenertijd).

9. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hier nog 1 die bhoorlijk moe is/was. vaak lag ik ook na mijn stage plat op de bank.!
    Nu nog steeds :oops:

Deel Deze Pagina